מזה כמה וכמה שנים, חברות פרסום הבינו כבר שהציבור הדתי והציבור החרדי הינם יעד שעדיין לא נוצל עד תום. חברות הפרסום הבינו שכדי לפנות לציבור הזה, ובעיקר לציבור החרדי, יש להשתמש בשפה פרסומית שונה מזו המשמשת כאשר פונים לכלל הציבור הישראלי. משרדי פרסום התאימו את הפרסום לציבור החרדי והתחום התקדם בצעדי ענק בשנים האחרונות. גם הפרסום של השכרת רכב בבני ברק הוא תחום שנוצרה בו שפה מיוחדת עבור הציבור החרדי. השפה הפרסומית שבה נעשה שימוש בתחום של השכרת רכב בבני ברק מלמדת אותנו גם על המאפיינים הייחודים של הציבור החרדי בכלל, של הפניה הפרסומית אל הציבור הזה ושל התחום עצמו של השכרת רכב.
כאשר מפרסמים השכרת רכב בבני ברק, במה היא נבדלת מהפרסום של השכרת רכב בישראל? בתור מאפיין ראשון ניתן לציין את הפרסום של מאפיינים מסוימים שנוצרו במיוחד עבור ציבור השוכרים החרדי. השכרת רכב בבני ברק תתאפיין באי גביית תשלום עבור שבתות וחגים, הקפדה על שמירת שבת בסוכנויות הממוקמות בעיר וגם היצע נרחב של מכוניות גדולות עבור משפחות מרובות ילדים. כל המאפיינים הללו – ביחד או לחוד – יצוינו בפרסום של השכרת רכב בבני ברק.
כאשר מפרסמים השכרת רכב בישראל ייתכן ותרמז במודעה מטרת הנסיעה: נסיעה רומנטית של זוג מאוהב, נסיעה להופעות מוזיקה או סתם לטיול בארץ. השכרת רכב בבני ברק תזכה פעמים רבות לקישורים שונים מאלה: טיולים לקברי צדיקים, ביקורי משפחה בערים אחרות ונסיעות לשמחות משפחתיות. הפרסום יעשה קישור חיובי בין הערכים השולטים בחברה החרדית לבין שכירת הרכב וכך חברות השכרת רכב בישראל מקבלות ערך חיובי מתוך הקישור עם הערכים החרדיים. מובן מאליו שהציבור החרדי לא יראה בעין יפה את הקישור עם מעשים שנתפסים בעיניו כלא ראויים או כלא חשובים.
הפרסום של חברות השכרת רכב בבני ברק גם יתחבר אל לוח השנה החרדי. מבצעים מיוחדים לכבוד חול המועד (בפסח או סוכות) או לקראת בין הזמנים (בקיץ) יחליפו מבצעים לכבוד החופש הגדול או חופשים אחרים. השכרת רכב בישראל פועלת לפי לוח השנה האזרחי, חופשות בית הספר וכן הלאה. השכרת רכב בבני ברק מחוברת ללוח השנה החרדי שנקצב על-ידי החגים והזמנים – תקופות הלימוד בישיבות שמקבילות במידה מסוימת למושג הסמסטר באוניברסיטאות.
גם השפה היא עניין חשוב בפרסום של השכרת רכב בבני ברק. במקום להשתמש בשפה המאפיינת את התחום של השכרת רכב בישראל ייעשה שימוש במונחים הלקוחים מתוך העולם החרדי. כבר ציינו את חול המועד שיקרא לעיתים בפרסום חולמויעד ודברים דומים. עם זאת יש חרדים שאינם רואים בעין יפה את השימוש במילים מהסוג הזה ורואים בו זלזול בציבור החרדי. מן הסתם כדאי להיזהר משימוש במילים שלא בצורה הנכונה, בהקשר הנכון ובמקום הנכון.
במידה ומנסים להציע פרסים או מתנות במסגרת מבצע מסוים של השכרת רכב בבני ברק חשוב להתאים את המתנה לקהל היעד: לא אייפוד אלא ספרי קודש ולא כרטיסים למופע רוק אלא כרטיסים למופע של זמר חסידי וכדומה. על-ידי פנייה נכונה לציבור החרדי ניתן לקצור דיבידנדים ולהעמיק את הכניסה אל השוק החרדי של השכרת רכב בישראל.
אביב יועצים ייעוץ שיווקי קידום בגוגל