דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משה חברוני - מדי-פלוס 

מאת    [ 13/06/2011 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 5312 פעמים ]

משה חברוני - רוקח ובעלים של רשת בתי המרקחת הירושלמית "מדי-פלוס".

הבהרה:

*משה חברוני בעלי רשת בתי המרקחת "מדי-פלוס" איננו האיש ששמו הוזכר בתקשורת בגין מעשים פליליים, שכן מדובר באדם אחר הנושא בשם זהה ששימש בתפקיד בכיר בקופ"ח "מאוחדת". למשה חברוני אין שום קשר לפרשה שפורסמה.

משה חברוני (נולד בירושלים בשנת 1956) וסיים בשנת 1973 את לימודי התיכון בביה"ס "שליד האוניברסיטה".

משה חברוני סיים בשנת 1082 את לימודי הרוקחות באוניברסיטה העברית שבירושלים.

בשנת 1985 ייסד משה חברוני את בית מרקחת "מדי-פלוס" אשר היה מיומו הראשון בית המרקחת הראשון שפעל בשכונת סנהדריה בירושלים ולימים הפף למוביל בענף בתחום הרוקחות הקהילתית.

משה חברוני היה שותף פעיל בייסודה של רשת בתי המרקחת "סנטר פארם" שצמחה בירושלים וזאת באמצעות תרומתו וניסיונו בענף הקמעונאות.

משה חברוני הינו חבר פעיל ונציג בהסתדרות הרוקחים הארצית, ומתפקד ההסתדרות כחבר בוועדת המשמעת הממונה על ידי שר הבריאות בישראל.

"מדי-פלוס" כבית מרקחת ירושלמי נוסד ב 1985 ומראשית דרכו החל לפעול כחנות קמעונאית בעלת מוניטין יחודי בצומת הרחובות שמואל הנביא ובר אילן בשכונת בנהדריה שבירושלים.

בית המרקחת עוסק ברוקחות קהילתית. מושג זה כולל הכרות ענפה עם צרכיה המיוחדים של האוכלוסיה הדתית והאוכלוסיה החרדית בבואה להזדקק לשרותיו של בית מרקחת. משה חברוני פעל להרחבת הסניף הראון ופתח עוד שני סניפים של בית מרקחת מדי-פלוס בשכונות גבעת אורנים וגבעת שאול שבירושלים.

הרשת הינה המובילה בירושלים בתחום מתן שרותי יעוץ מקוצעיים לקהילה, מכירה קמעונאית של מגוון תוספי התזונה המובילים בארץ ובעולם. הסדר עם כלל קופות החולים המובילות בארץ ומחלקת דרמו קוסמטיקה מהפעילות והמתקדמות בענף הישראלי. עם מותגים מובילים בארץ ובעולם.

משה חברוני החליט בשנים האחרונות על הקמתן של רשת מכוני טיפול קומסטיים אשר בהם ניתן להנות משרות הניתן ע"י קוסמטיאיות מדופלמות למגוון טיפולי יופי ואסתטיקה.

צוות של נטורופתים מוסמכים פועל לאורך כל שעות הפעילות בבתי המרקחת ומציע אפשרות יעוץ אישי וחינמי ללקוחות בתי המרקחת.

בשנת 2010 החליט משה חברוני על התרחבות גם לערוץ המכירות המקוון וייסד את אתר בית המרקחת לרשת "מדי-פלוס" - אתר המכירות "מדי-לינק". משה חברוני הגדיר אתר מכירות בתחום הפארמה המציג את קטלוג מוצרים עשיר והמותגים המובילים בישראל בשילוב עם תמחור אטרקטיבי ושרות מהיר, אמין ומקצועי.

"אתר בית המרקחת מדי-לינק נבחר להיות ערוץ המכירות החדש וחלון הראווה של הרשת, זו העת לבסס את הרשת שלנו עם ערוץ פעילות וורטואלי של בית המרקחת ולהרחיב פעילות שהחלה למעלה מ-25 שנה" - כך מגדיר משה חברוני את תחום הפעילות החדש בו בחר להתמקד בשנה החולפת.

 

פרטי יצירת קשר:

טלפון: 026511155

כתובת: כנפי נשרים 10 ירושלים.

 

 

משה חברוני | בית מרקחת מדי-פלוס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב