חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם שיתוף פעולה לייצוג מוצרי חברת RTI (Real- Time Innovation), הספקית המובילה בתחום מערכות תווכה (Middleware), המספקת פלטפורמת שירותי הפצת מידע למערכות בזמן אמת (DDS)
לרגל שיתוף הפעולה החדש, הגיע לישראל ד"ר חררדו פדרו- קסטלוטה, קצין הטכנולוגיות הראשי של RTI, והרצה בפני בכירים בתעשיות ההיי-טק והביטחון בישראל על פלטפורמת האינטגרציה המהירה בין אפליקציות בזמן אמת שמפתחת RTI. "מערכת ה-DDS מאפשרת שליחה ועיבוד של למעלה מחצי מיליון הודעות לכאלף איש, בשנייה אחת", הסביר ד"ר קסטלוטה. תקן ה DDS מהווה את הדור הבא לפתרונות העברת מסרים והינו התקן המומלץ ע"י ה DOD (משרד ההגנה האמריקאי).
"המערכת שלנו מאפשרת ביצוע אינטגרציה ועיבוד נתונים מהיר מאוד בין מערכות שונות ומעניקה אינפורמציה מעובדת על סמך כמות עצומה של הודעות הנשלחות במקביל", הוסיף ד"ר קסטלוטה. לדבריו, המערכת ניתנת להתקנה והטמעה בצורה מהירה וקלה במערכות הארגונים ובכך מביאה לחיסכון גדול בזמן וכסף, כך שההחזר על השקעה מובטח.
מערכות ההפצה בזמן אמת של RTI משמשות לשיפור ביצועים במגוון רחב של תעשיות ברחבי העולם- החל ממערכות הגנה ביטחוניות, מרכזי שליטה ובקרה, קישור מערכות, ניהול שדות ותנועת מטוסים באוויר וכן בתחום תעשיית הרכב, שם משתמשים במערכת לאספקת אינפורמציה חיונית לשיפור בטיחות הנהיגה והתנהגות הרכב על הכביש.
חברת RTI מפיצה את מוצריה ב-15 מדינות ברחבי העולם ותומכים במאות אתרי לקוחות פעילים. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את חיל הים של ארה"ב, נאס"א, פולקסוואגן, סיטיגרופ ועוד. החברה רשמה עלייה של 53% ברווחים בשנת 2010 ונמצאת בעיצומו של תהליך התרחבות למדינות רבות ברחבי העולם, כאשר ישראל הינה אחת היעדים המרכזים של החברה להרחבת הפעילות.
אודות חטיבת מוצרי התוכנה
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות בתחומן ומספקת שירותי שיווק, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות החברות. החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: CRM, BI, ניהול מערכות, קוד פתוח, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות, שליטה ובקרה ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבת המוצרים רשת שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים מגוונים ולמעלה מ- 50 אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי סביב המוצרים, לחטיבה helpdesk הנותן שירותים 24X7 . לחטיבה מומחיות בקידום, מכירה ותמיכה של מוצרי תוכנה מורכבים בשוק הישראלי ומומחיות ייחודית בתחום ה- OEM.