מה אתם מוכנים לעשות בשביל המאכל האהוב עליכם, חוץ מלשלם עליו ?
לשיר, לרוץ, ואולי לשחק במשחק אינטראקטיבי מגניב שיזכה אתכם בקופון חינמי שלו ?
זה בדיוק מה שחשבו המוחות שמאחורי מקדונלד'ס, כשהשיקו בשוודיה את הקמפיין המשחק הייחודי Pick n' Play, המאפשר למשתתפיו לשחק בכדי לזכות במוצר המזון האהוב עליהם במקדונלד'ס.
כפי שנאמר בפרסומת, החברה רצתה לתת ללקוחותיה סיבה נוספת וכיפית, לבקר במקדונלד'ס.
לוח מודעות אינטראקטיבי המוצב במרכז שטוקהולם, מאפשר לשחק במשחק הפונג הוותיק, שזה כבר כיף, וגם לזכות בקופון למקדונלד'ס, כשהתנאי לזכייה מאד פשוט – להחזיק מעמד 30 שניות במשחק מבלי להפסיד.
כיצד זה עובד ?
הגישה למשחק והשליטה עליו היא באמצעות הסמארטפון, כשהוא מוקרן לייב בוידאו על גבי לוח המודעות האינטראקטיבי.
חשוב לציין את קלות הגישה למשחק – טכנולוגיה חדשנית, מאפשרת להיכנס אליו מבלי להוריד אף אפליקציה. כל שעל המשתתפים לעשות, הוא להיכנס לכתובת האינטרנט picknplay.se, וע"י זיהוי מיקומם בסמוך ללוח המשחק, מתאפשר להם להתחיל לשחק, כשלפני כן, עליהם לבחור את המוצר בו הם מעוניינים לזכות.
למנצחים, נשלח אוטומטית קופון דיגיטלי של המוצר הרצוי שנבחר על ידם, אותו ניתן לאסוף ולקבל בחינם, בסניף המקדונלד'ס הקרוב.
משחק ומיצג אינטראקטיביים לסמארטפון המשלבים אופליין ואונליין – כלי שיווקי יעיל ומרענן
קמפיין(אטרקציות לאירועים עסקיים) הזה הוא דוגמא נוספת לשימוש ההולך וגובר בסמארטפונים, לצרכי שיווק ופרסום. אין זוהי הפעם הראשונה של קמפיין מסוג זה של מקדונלד'ס בשוודיה. לפני כשנה, לוח מודעות ענק הציג תמונות נעות של מוצרי מקדונלד'ס, שריצדו במהירות על גבי המסך. מי מבין העוברים ושבים, שהצליח "ללכוד" מוצר ספציפי בתמונה בעזרת הסמארטפון שלו, יכל להגיע לסניף המקדונלד'ס הסמוך ולקבלו בחינם.
מיצג ומשחק וידאו אינטראקטיבי לסמארטפון, המוקרן על גבי שלטי חוצות, אינו רעיון שיווקי חדש. אולם בעוד בעבר הוא שולב עם נוכחות ברשתות חברתיות ,כמו טוויטר או פייסבוק למשל, כאן, חדשנותו היא בשילובו עם האופציה לזכייה מיידית (שסיכוייה, יחסית גבוהים בהחלט) במוצר החברה המפרסמת. ובהחלט זהו רעיון פרסומי יצירתי, שסביר להניח שנראה עוד רבים כמותו בעתיד.(פעילות קד"ם)
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי.לפרטים נוספים: http://www.frameme.co.il/
>