דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצוב אתרים -טיפים ונקודות למחשבה 

מאת    [ 19/06/2011 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 2442 פעמים ]

החלטתם על בניית אתר איטרנט חדש לעסק שלכם?, החלטה נבונה מאוד שאנחנו תמיד מברכים עליה, אתם גולשים וותיקים וכבר ראיתם מאות אתרים והתרשמתם ממאות העיצובים  הקיימים באינטרנט, אבל עכשיו אתם צריכים להחליט איך יראה האתר שלכם, אנסה לחלוק אתכם מנסיוני, במה כדאי להתמקד ואנסה לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם .

הערה: זה נכון שאני תמיד פונה אלכם המצטרפים החדשים לעולם האינטרנט, אך אני מעוניין להדגיש שגם בעלי אתרים קיימים המעוניינים לחדש את פני האתר שלהם מתקבלים בברכה, רצוי מאוד  לרענן את האתר שלכם גם מבחינה עיצובים כדי להציג ללקוחות שאתם לא מקובעים בתפיסתכם , עיצוב שהיה נכון ומקובל לפני 5 שנים ימצא היום כלא מודרני ועכשוי, גם אתרים גדולים כגון וואלה בוחרים להוציא לאור גרסאות עיצוביות ומתיחות פנים.

פלאש: עיצוב מדהים או גם מועיל?, למנועי החיפוש יש בעיה ב"לראות" אתר הבנוי כולו מטכנולוגיית פלאש, כל הרובוטים הסורקים את האתרים לא מסוגלים להתמודד עם אתרים הבנויים מטכנולוגיית פלאש בלבד, ידוע שמנועי החיפוש אוהבים בעיקר טקסטים, לכן רבים ממקדמי האתרים יאמרו לכם להתרחק מטכנולוגייה זו, ביחוד אם כל האתר יופיע  כעמוד כתובת אחת שלא משתנה, אני מנגד ממליץ ללקוחותיי למצא את העמק השווה שכן אנחנו חייבים לזכור שהאתרים שאנחנו בונים הם קודם כל עבור הגולש, הגורם האנושי ולכן חייבים להתייחס אל הגולש בראש ובראשונה, ובאנר פלאש הוא אלמנט עיצובי נעים למראה, דינמי, מרענן והופך את האתר למעניין יותר, לכן אנחנו מאפשרים ללקוחותינו לשלב באנר פלאש באתרים שאנחנו בונים, באנר פלאש שלא תופס את עיקר העמוד אלא מגיע כתוספת, בנוסף מעצמות מנועי החיפוש מפרסמות כי הן מפתחות כלים אשר יאפשרו להן לאנדקס אתרים המכילים פלאש בצורה טובה יותר וכי הנושא נחקר בימים אלה.

עמוד הבית: ללא ספק עמוד הבית הוא העמוד החשוב ביותר באתר, הוא חלון הראווה של האתר, גולש שיגיע לעמוד הבית ולא ימצא את מבוקשו יעזוב את אתרכם לאחר שניות ספורות  בלבד, זה נכון הגולשים של היום חסרי סבלנות, לכן חשוב להקפיד על עיצוב נכון והתאמה לטקסטים המוצגים בעמוד זה,  לא פחות חשוב הוא לספק ללקוח תשובות, על חברתכם, או מה שחברתכם מייצגת או עושה, בוני אתרים רבים משקיעים המון מאמץ על עיצוב אתר אך מחטיאים את המטרה ולא מעבירים ללקוח את המטרה לשמה הגולש הגיע לאתר שלכם,  לכן מצאו את האיזון הנכון בין תוכן לעיצוב.

זיכרו עיצוב אתר אינטרנט הוא כעיצוב חנות או משרד, הגולש מגיע למשרדכם וכבר בכניסה הוא מקבל השראה וטעימה על איכות המוצר והשירות אותו הוא יקבל מכם, הדבר זהה ללקוח שמגיע לקבל שירות מעו"ד היושב בקומה ה 18 במגדלי אביב או לקוח המגיע למשרד קטן בבניין עלוב וחצי נטוש בדרום תל אביב.

ההבדל הוא שבאינטרנט אין אנו זקוקים לבלוקים, טיח, וצבע אקרילי לבנייה, וההשקעה בין עיצוב חובבני שנלקח מתבניות מוכנות מראש לעיצוב אתר שנעשה ע"י מעצב אתרים מנוסה הוא לא גבוה כלל כפי שאתם נוטים לחשוב, לכן אל תחפשו את הדרך הזולה שתעלה לכם ביוקר-באיבוד גולשים שיכולים להיות הלקוחות שלכם, ופנו לחברה מקצועית אשר תציג לכם גלרית עיצובים ותאפשר לכם לבחור ולהביע את המטרות אותם אתם מעוניינים להעביר ללקוח ורק לאחר שהם יקשיבו לכם ויבינו את כל המאלמנטים העיצוביים הנכונים, הם יציעו לכם עיצוב תואם, וגם אז אל תתפשרו על סקיצה הראשונה, דרשו לבצע תיקונים והתאמות כמה שנדרש על מנת שתגיעו לתוצאה הרצויה.

בהצלחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב