הרובוטים של גוגל (אלה שסורקים את האתר שלכם אחת לתקופה כלשהי כדי לנתח אותו) יודעים לקרוא מלל. רק מלל. צירפת לאתר תמונה יפה? תמונה שמכילה מילות מפתח? מבחינת הרובוטים של גוגל זוהי פיסת קוד לא משמעותית. יש אמרה בכל הנוגע לתוכן של אתרים באינטרנט: כתבו תוכן לחירשים ולעיוורים. הרובוטים של גוגל לא יודעים להתרשם מתמונות ומאפקטים חזותיים. הם מתרשמים אך ורק מהמלל שאתם מכניסים באתר שלכם.
ובכן בכל זאת, תמונות הן מה שגורם לאתר להיראות טוב (וגם להיות קריא), אז איך מוסיפים להן ערך מבחינת הרובוטים של גוגל?
אז ככה: אתם חייבים לוודא שבונה אתרים שעובד לכם על האתר, מבין בבניית אתרים מותאמים לגוגל. מקצוען יידע לשייך לכל התמונות באתר תגיות alt עם מילות מפתח, מה שגורם לרובוטים של גוגל להבין שזהו "שם התמונה", ואתם מרוויחים עוד מילת מפתח אצל גוגל.
בדומה, מומלץ להוסיף לכל קישור תגית title עם מילת המפתח הרלוונטית, מאותן סיבות.
אתם מצדכם צריכים שדף יכיל הרבה פעמים את מילות המפתח שמתאימות לו, כאשר כל מילה היא קישור פנימי לעמוד זה.
חשוב לזכור! דף אינטרנט טוב (מבחינתכם כמובן) הוא דף שמכיל את המפתח כמה שיותר פעמים בכמה שיותר וריאציות שונות! אתם רוצים לגרום לגוגל להבין שאנשים שמחפשים את המונחים הללו רוצים להגיע אליכם!!!
בניית אתרים מותאמים לגוגל, להתרשם מהאתרים שבנינו (ובעיקר לראות היכן הם ממוקמים בגוגל במילות המפתח שלהם).
כותב המאמר הוא עידו ברקוביץ, מנוסה בבניית אתרים. מתכנת בחברה ברק לבניית אתרים.