אתר תדמית – תחליט מי אתה רוצה להיות.
אתה "המגניב" של השכבה , או "החנון" היושב בבר.
כולנו בין אם במודע, ובין אם לא, מחליטים על תדמית כול הזמן ובכול גיל (כמעט, תמונות ילדות מוכיחות שההורים בנו לנו תדמית באל כורחנו...) באינטרנט, אתר תדמיתי שמשרת את האג'נדה שלנו הוא בעל חשיבות מכרעת, הוא צריך לשקף אותנו ,ולשדר מסרים סמויים וגלויים שמאחוריהם אנו עומדים בעוז.
הרבה שאלות עולות מתוך ההחלטה לבנות אתר תדמית.
מהי גולת הכותרת של השירות שאני מציע? מהו הערך שעומד בראש מעייניי? האם אני רוצה להדגיש את המסירות שלי ללקוח - את הרצינות הבלתי מתפשרת? את הנגישות? אולי את ההומור ?כול אלמנט שכזה יבוא לידי ביטוי במגוון דרכים: בעיצוב, בלוגו, במסרים ובאופן הכתיבה, וחשוב לחדד ולתכנן את הדברים מראש. רק ככה אנחנו בונים בסיס רעיוני עבור לקוחותינו.
למה אתר בשלוש מאות שקלים שווה.... שלוש מאות שקלים?
אתר הוא בסך הכול דף וירטואלי שעליו ניתן "לצייר" הכול: שני קווים ובית, או ציור של פיקאסו, אפשר לכתוב עליו את מגילת העצמאות, או בדיחה מספר של דידי מנוסי ..הכול קביל אגב, לעיתים אנו זקוקים לבדיחה ולבית, אבל גם אז ההחלטה צריכה להיות מכוונת ומקצועית.
אתר הוא השקעה לטווח ארוך וה"ציור" הראשוני שטבוע בו ילווה אותנו זמן רב כפי הנראה.
ההחלטות הטקסטואליות והעיצוביות משקפות בפני העולם את מי שאנחנו בוחרים להיות. אז יש לבחור בתבונה.
אנשי מקצוע בעלי חזון, כמוך,מוצאים בבניית אתר תדמיתי הזדמנות להתמודד עם השאלות הכי נוקבות לגבי העסק שלהם, וכך גם לך יש את האפשרות להשתית בסיס יציב ובלתי מתפשר שישרוד הרבה שנים.
עוסק בפיתוח וקידום אתרים ומשמש כיועץ עסקי לאינטרנט במשך יותר מעשר שנים הן בישראל והן בחו"ל.בעל תואר ראשון בכלכלה מאונ' תל-אביב ולימודי המשך בפילוסופיה ובשפה הסינית בטייוואן.תחום ההתמחות הראשי שלי בעת בניית האתר הוא יצירת קונספט ובניית אסטרטגיה שיווקית לאינטרנט.וההנאה הגדולה ביותר שלי בעת העבודה היא ללוות את הלקוח לאורך כל הדרך מבניית הרעיון הראשוני וחקר השוק בו פועל העסק, דרך אפיון האתר, בנייתו וקידומו ועד להגעה לתוצאות העסקיות הרצויות.
www.webmeup.co.il בניית אתרי תדמית לעסקים