הפקת סרטי תדמית והפצתם ברשת, מהווה דרך יעילה מאד למשוך לקוחות פוטנציאליים.
סרט תדמית יכול לגרום לגולשים רלוונטיים, המתעניינים במוצר או בשירות שאתם מוכרים, לעשות צעד נוסף לעבר רכישת המוצר או השירות שאתם מציעים.
שימוש מושכל בסרטוני תדמית כחלק מן האסטרטגיה השיווקית של העסק שלכם, יכול לספק לכם שלל דרכים למשוך אליכם את קהל היעד.
רבים שואלים אותי מהו המתכון לסרט תדמית שיגרום למשיכת צופים בדרך היעילה ביותר? ובכן להלן מספר נקודות חשובות:
עליכם לחולל תגובה רגשית:
אם בסרט שלכם נדרש כי יופיע וידבר אדם כלשהו, בחרו את הדמות הראויה ביותר להופיע בסרטון התדמית. הוא יכול להיות המנכ"ל, מנהל המכירות או דמות ייצוגית בהופעתה החיצונית.
עד כה, הדעה הרווחת בתעשיית הפרסום הייתה שאנשים מושכים מוכרים יותר. אולם מחקרים מצביעים על כך שהאותנטיות של המציג היא שמוכרת יותר. צפייה בפרסומות טלוויזיה תמחיש לכם את הדילמה המתמדת של ליהוק הדוגמנים. חלק ניכר מן הפרסומות אינו נסמך על שחקנים מפורסמים שנראים טוב כדי להשיג נקודות זכות בקרב הצופים. באותו אופן יתכן שגם לסרטוני התדמית שלכם לא נדרשים דוגמנים יצוגיים, אלא דווקא בעלי המקצוע, העובדים או אחד הלקוחות.
השאיפה שלכם בסרט התדמית הינה לחולל תגובה רגשית. יתר על כן, על סרט תדמית הדן במוצר או בשירות שלכם ליצור תגובה חיובית. בחרו איפוא את האנשים הנכונים בקפידה ולא רק את המפתים.
מוסיקה ומנגינה היא חיונית ליצירת תגובה רגשית:
כאשר אתם ניגשים להפיק סרטי תדמית חישבו על הייחודיות שלכם אותה תרצו להעביר בסרט התדמית. בחרו מוסיקה אשר תשכנע בהעברת תחושה זו. אם השירות שלכם מספק יתרון מסוג העלאת מכירות ויעילות- התאימו מוסיקה דינאמית ואקטיבית. יתרונות כגון נוחות, סימפאטיות ומותרות- ממוקמים בצידו השני של המתרס ומאופיינים במוסיקה שלווה ושקטה. יש לשים לב למקור המוסיקה, ולהקפיד על רישיון שימוש. לעולם אל תניחו שזה תקין להשתמש ברצועת השיר בטרם הוסדרו זכויות היוצרים. תוכלו לעשות שימוש במוסיקה אותנטית כשיתאפשר. לחילופין, אנו בריפרש אנימציה נסייע לכם בהסדרת זכויות היוצרים מתוך מאגר ספרית המוסיקה הרחבה שברשותנו.
התמלול:
המילים הנכונות והסיטואציה הנכונה ימשכו צופים. המטרה העיקרית בהפקת סרטוני תדמית היא שכנוע דרך תגובה רגשית, מה שהופך זאת לקריטי לצורך עשייה נכונה. בחירת המילים צריכה להיות בהירה וססגונית. זכרו כי בכתיבת תסריט נעשה שימוש באמפתיה, הומור ואפילו הפחדה. המילים מאפשרות לכם לעורר שאלות ודילמות ולאחר מכן להציג את הפתרון שהמוצר שלכם נותן. צרו הצעת מחיר בדרך מיוחדת ובולטת ביותר.
לנו בריפרש אנימציה נסיון רב בנושא. אנו נסייע לכם בהפקת סרטון תדמית יעיל לאתר הבית, ליו טיוב ולכל דרכי הפצה נוספות. דעו, איכות הסרטון משקפת את איכות המוצר או השירות שאתם מציעים. אי לכך , על סרטון להיות מקצועי ותואם לקהל היעד שלכם.
אתם מוזמנים להיכנס לריפרש אנימציה על מנת להתרשם ממגוון סרטוני התדמית שיצרנו לאחרים. צרו עימנו קשר ונפיק עבורכם סרטון תדמית איכותי ומקצועי על מנת שתוכלו להפיץ את המסר שלכם.
בהצלחה !
ריפרש אנימציה מתמחה בהפקת סרטי תדמית הוקמה בשנת 2004 ע"י רונן וולמן לאחר סיום לימודיו ב-Vancouver Film School היוקרתי. רונן מומחה במתן שירותי אנימציה ופוסט פרודקשיין עם דגש על רמת גימור גבוהה. צוות הכישרונות המרכיב את ריפרש אנימציה, מורכב מכוכבים עולים מתחומים שונים,שבשילוב כוחות מוכיח שלפעמים הסכום גדול מסך חלקיו.
בשנים האחרונות עזרנו למספר רב חברות לשפר את עזרי המכירה שלהן ולהגדיל את החשיפה של המסרים השיווקים שלהם.