דקויות בנושא של עיצוב לוגו
לוגו של חברה או עסק אמור לייצג אותם בצורה הטובה ביותר. אנו יכולים לראות כיצד לא רק שלטי חוצות או פרסומים שונים נושאים את אותו לוגו שעוצב בגאון אלא גם פריטים אחרים הקשורים לארגון שלו שייך הלוגו. עיצוב לוגו הוא מהלך מיוחד שכרוך בתהליכי בדיקה שונים ואין הוא יכול להיות מהיר וחובבני מאחר ולדבר יש השלכות שליליות לא מעטות. לא מעט עסקים, חברות, ארגונים וכל מיני גופים שונים נדרשים לעתים לביצוע מהלך חשוב של עיצוב לוגו בצורה מקצועית ואיכותית, אך לא תמיד מי שעובד מול גרפיקאי או מעצב כלשהם אכן יודע לשים לב לדקויות החשובות בעת עיצוב לוגו.
בואו נחשוב לרגע מה קורה כשאנו יוצרים קשר עם עסק כלשהו. הרי אנו נחשפים אליו בדרך כלל על ידי פרסומים שונים שבהם מופיע הלוגו של העסק. עיצוב לוגו בצורה נכונה מביא לכך שהלוגו בולט ומובן לכל מי שרואה אותו כך שאת העבודה הראשונה שלו הוא עושה ומושך את קהל היעד ליצור קשר עם החברה. עכשיו נשאלת השאלה האם הלוגו יכול גם לשמר בזיכרונו של לקוח פוטנציאלי את המסר שהוא אמור להעביר. בעת עיצוב לוגו מנסים המעצבים ליצור לוגו שייצג את העסק (בעזרת צבעים, גופנים, גדלים, וכל דבר ויזואלי אחר), בכדי שכל אדם שרואה את הלוגו אכן יצליח לקשר את הלוגו לעסק ולזכור את מהותו ויתרונותיו של העסק.
מסיבה זו יש צורך ליצור לוגו בצבעים האופייניים לעסק מסוים ואף להשתמש בסלוגן שיצביע על יתרונותיו של העסק. התוצאה הסופית חייבת להיות כזאת שתוכל להשפיע באופן תמידי על מי שרואה את הלוגו. מהו אופן תמידי? כאן הכוונה לכך שלוגו החברה מופיע גם על כרטיסי ביקור, ניירות עמדה, מנשרים, ניירות מכתבים ועוד פריטים קטנים ששונים לגמרי מהתצוגה של שלט חוצות ענק או עמוד פרסומת בעיתון. לכן עיצוב לוגו חייב להיות כזה שבו נלקחים בחשבון ההדפסות של הלוגו על ניירות קטנים (גם בשחור לבן) או התצוגה שלו ברזולוציה מסוימת באתרי אינטרנט (הן של העסק והן כאלו שבהם העסק מפרסם).
עיצוב לוגו הילה שבתאי פרש סטודיועיצוב לוגו 03-6315536 www.pirsum4u.com