עיצוב לוגו כחלק מעיצוב התדמית
עסקים וארגונים מעוניינים לקדם את עצמם בצורות שונות. בכל מטרה שעסק, חברה או ארגון מסוימים קובעים לעצמם יש לא מעט מהלכים שצריכים להינקט בכדי שהתוצאה המתבקשת אכן תגיע. ארגונים מסוימים המרגישים כי יוקרתם בעיני הציבור נפגעה לא מעט מבקשים ליצור תדמית חדשה לארגון בכדי להחזיר אליהם בחזרה את הלקוחות ולמצב את עצמם שוב כארגון מוביל, אמין, חזק, גדול, יצירתי, מתוחכם, או כל מיצוב אחר שאליו הם מכוונים. אחת האפשרויות הטובות ביותר לעניין יצירת תדמית מסוימת היא עיצוב לוגו שמעביר את המסר החדש/מחודש בצורה מדויקת. חברות גדולות כמו עלית נעזרו במהלך של עיצוב לוגו בכדי ליצור תדמית רעננה יותר אל מול הציבור שהכיר אותם כבר עשרות שנים.
כל ארגון בכל סדר גודל יכול להחליט בשלב מסוים כי התדמית שלו זקוקה לרענון מסוים ועליו לנקוט בצעדים רציניים בכדי לחזור אל חיק ציבור הלקוחות שלו. ארגון שמחליט כי מעתה הוא מעוניין לפנות דווקא לחתך גילאים צעיר יותר או לחתך סוציו דמוגראפי שונה מזה שפנה אליו עד עתה יכול להיעזר במהלך של עיצוב לוגו ולזכות לפידבקים הצפויים ממהלך שכזה. בעולם החומרני והוויזואלי מאוד שבו אנו חיים עיצוב לוגו הוא כבר הרבה יותר מרק חלק מתהליך אלא שהוא יכול להיות זה שהעיסוק וההתמקדות בו יובילו את תהליך התדמית כולו ויקדמו את הארגון בצורה ניכרת.
אם חברות ענקיות נעזרות בשירותיהם של אנשי מקצוע מובילים, כמו שתנובה עשתה לפני כעשור בכדי לזכות במהלך מוצלח של עיצוב לוגו שיצר תדמית מעט יותר "ירוקה" מזו שהלקוחות הצמידו לחברה ענקית זו, הרי שכל אחד יכול לראות כיצד עיצוב לוגו הוא מהלך חשוב לארגון שלו. בכל מרכז קניות, אתר אינטרנט, שלט פרסומת, כביש, טלוויזיה, וכיו', ניתן לראות כיצד לוגו של חברה מסוימת מושך לפתע את עינינו ומשדר לנו מסר מסוים. עיצוב לוגו שהתבסס על אופיו של הארגון לא ימשוך את הצופה רק מבחינה גראפית אלא גם ישדר לו מדוע כדאי לו לבחור דווקא בארגון המסוים שהלוגו שלו מופיע כרגע מול עיניו.
עיצוב לוגו הילה שבתאי עיצוב לוגו פרש סטודיו 03-6315536 www.pirsum4u.com