פתירת החידה העמוקה הבלתי מפוענחת של הצלחת הפרסום מסבה קושי אמיתי ועצום אף למקצועני ידע המולכים לא אחת על מסילות רכבות ידע חישקי ביצוע עצומים העטופים בידע קורקטי מקצועי אל תוככי מחילות הבנה בלתי ניתנות למחקר הטמונות בתוך מלוא כוורות ההתרחשות הבו זמנית של דברים רבים מספור בשדה המחשבה התפיסה והקליטה של הלקוח הסופי.
אין ספק שפרסום נכון מערב אלמנטי ידע רבים מספור המתגמדים לעומת מלוא אופקי המחשבה הנפקחים עד קצוותיהם הרחבים ביותר בעת פנייה לכותבים מיומנים הנוטלים עליהם את הובלת הכתיבה אל טווחי ביצוע המקורבים אל גבולות הווירטואוזיקה הכתיבתית. את מידת השפעת הכתיבה אף פעם לא נדע אולם מן הברור ביותר שלה השפעה עצומה מבחינות רבות :
כתיבה מקצועית בולטת
תנועת תכניה מזרימה ידע ומסרים אל פסיכולוגיית הקורא וכתיבה מיומנת מותירה חותם לרוב. טביעות אצבעותיה מונחות לרוב ברכות ובמסירות על כתפי צורך הקורא לחוות חוויה ולהעניק לו ידע רב העטוף בפיקחות ביצוע וליטוש ביופי כתיבה זריזה.
השפעותיה של כתיבה מקצועית
חילופי תצוגת הכתיבה הזריזים והמיומנים משפיעים לא אחת על הקורא ביצירת מקצבים דומים ודימויים טובים מספיק והפעלות וחיות תפיסתית - דבר התורם בעוז להצטיירות תנועה מתואמת בתוך הקורא אשר מפעילה אותו: גורמת לו לחוש דברים, לנוע בתוכו כלפי הדברים, מהם אחורה (בתנועות התנגדות) - אך שבסיכומו של דבר "עושה איתו משהו" ולא רק מונחת לפניו ככתיבה דלה וחיוורת.
רהב ארכיטקורת בנייתה
עומק הכתיבה ותלת מימדיותה , בשונה מכתיבה אינפורמטיבית קורקטית "יבשה" ולא "פיקנטית" - מעניקים מפלי תוכן הנשפכים במלואם אל תוך שטחי יערות נפשו של קוראה. עוצמת החוויה , רעננותה וההפתעה שהיא יוצרת בקרב חלקי אופי הקורא הפנימיים - מתניעים ומציתים רהב כתיבתי כנופך ממוטב המנשיב רוחות תנועה אל צמרות עצי חוות דעתו של הממתין למוגש בתוך מלאכת הכתיבה המוצעת מול עיניו.
לסיכום:
כתיבה מקצועית מוסיפה דברים אותם קשה בהכרח תמיד להגדיר , לתחם בגדרות הבנה של כלי ידע מהונדסים מקסימלית לכדי אריזת ניסוח המסביר מה יש בה, אולם הרפתקאותיה ושיטוטה במרחבי הנפש לכל ארבעת רוחות כיווניות השפעתה - ממזגים אותה לתוך פרסום מאיר עיניים, מרהיב , מקצועי כדי להוביל את השכנוע, תצוגת הדברים , השיווק והאפקטיביות לביצועים טובים יותר ומוקפדים.
טיפים :
מציאת נקודות האיזון הנכונות של טיב, יוקרה ופיקנטיות אמורות להנחות פרסום כתיבתי נכון.
משחקי ומגעי הכתיבה המתחלפים עם פסיכולוגיית הקורא משפיעים יותר מאשר רק סוג מגע אחד ואחיד
הובלת פרסום טובה יותר אמור להתוות גם מתוך כתיבה טובה : שופעת, קה וחמה - במקומות הנכונים ודינמית מעניינת
נולדג'וויזר - מנתח ידע ומפתח ידע (מלומד עצמי 13 שנה)
כותב מקצועי (חבר ארגון הכותבים הישראלי)
http://www.arikshani.co.il
התמצאות עומק משולבת בתחומי ידע רבים
ראו אודותיי בלחיצה על שמי (המסומן בכחול בראש המאמרים).