אתר תדמית - הגדרה פשוטה
כיצד נפרסם ונקדם את עצמנו ברחבי הרשת, כשמאות גולשים נעזרים במנועי חיפוש מדי יום כדי למצוא את מבוקשם? התשובה ברורה: אתר תדמית. אתר תדמית משמש כרטיס ביקור אינטרנטי לעסק ומציג מידע בסיסי על אופי העסק, הפעילות בו הוא עוסק, השירותים אותם הוא מציע והמוצרים שניתן לרכוש דרכו. אתר התדמית מבהיר ללקוחות מה מיוחד בעסק זה משום שהוא מותאם אישית לבעל העסק ולאתר - לכן חשוב לחרוג מהמסגרת הבסיסית ולהשתמש במקוריות בעת העיצוב. באמצעות אתר תדמית מוצלח, נגרום למבקרים להמשיך לגלוש באתר וללחוץ על הקישורים אותם אנחנו מעוניינים לשווק.
דגשים בבניית אתר תדמית
אחרי הכל הקמת אתר אינטרנט הוא לא עסק פשוט, ולכן חשוב להיעזר באיש מקצוע. מומלץ להיפגש עם המומחה טרם התחלת העיצוב ולאפיין את קהל היעד ודגשים במוצר אותו אתם רוצים למכור - מה מיוחד דווקא בעסק שלכם, ולמה עדיף לשכור את שירותכם מאשר את של המתחרים? הייחוד של אתר התדמית אמור להיות ברור כבר במבט הראשון באתר התדמית, וכן עקרונותיו - לכן מומלץ להמעיט במלל, להשתמש בניסוחים ברורים וקולעים וכן לשלבם באלמנטים עיצוביים וגרפיקה מושכת לעין. מלבד זאת, חשוב מאוד שאתר התדמית יהיה מותאם לקידומו במנועי החיפוש השונים ברחבי הרשת, כדי להבטיח את כניסת הגולשים אליו ממקומות רבים.
מערכת ניהול התוכן של אתר תדמית
משום שאתר התדמית הוא מעין חלון ראווה לעסק, יש לרענן אותו בתכיפות גבוהה, וכדי לעניין את הגולש יש להוסיף תכנים חדשים רבים מדי שבוע ואף מדי יום - וכך גולשינו אף יהפכו למבקרים קבועים. באמצעות מערכת ניהול תוכן נוחה וידידותית למשתמש, נוכל לעדכן את האתר בתדירות גבוהה. אם לא נשתמש בממשק יעיל ונוח, נצטרך להיעזר בכל פעם באיש מקצוע בעל ידע בתכנות - דבר שיקשה מאוד על ניהול האתר והפיכתו לפופולארי. כמו-כן, יש לבקש מאיש המקצוע ששכרנו להוסיף אפליקציה של ניהול לקוחות במערכת ניהול התוכן, כדי ליצור קשר ישיר עמם ולאפשר פעילויות רבות יותר באתר.