דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזיות טלפון: הכול שאלה של תקשורת 

מאת    [ 17/07/2011 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 2378 פעמים ]

האם אתם בעלי עסק או מנהלים את מערך שירות הלקוחות של עסק גדול? ואם כן, האם אתם חשים חוסר נוחות בכל פעם שמישהו מתקשר אל החברה, משום שאתם לא יודעים מי זה יכל להיות, וגם לאחר שהוא מוסר את שמו- לוקח לכם או לאנשי השירות זמן רב עד שהם מזהים את היסטוריית הקניות או הפניות שלו? ובכן, עליכם לדעת שהמצב אינו חייב להיות כזה. בעזרת מרכזיות אשר יכולות לתקשר עם מערכת ה CRM (ניהול קשרי לקוחות) שלכם, תוכלו לראות מידע המגיע מהמרכזייה- ישירות על מסך המחשב שלכם. בנוסף למספר הטלפון המתקשר, מרכזיות טלפון מסוג זה גם יעבירו אתכם בקלות אל כל הפרטים הכתובים במערכת ה CRM שלכם לגבי אותו אדם, כדי שעובדי שירות הלקוחות שלכם יוכלו לטפל בו בצורה היעילה ביותר. מרכזיות טלפון מסויימות אפילו מציעות לכם את האפשרות של התקשרות עם לקוחות ישירות ע"י לחיצה על שמם במסך המחשב שלכם

וחוסכות כך את הצורך בהתקשרות טלפונית רגילה. אך ללא ספק, הדבר החשוב ביותר שמספקות מרכזיות העובדות בשיתוף עם מערכות CRM, הנה האפשרות לדעת את כל מה שיש לדעת על המתקשר- עוד בטרם תענו לשיחה. ברגע שהטלפון יתחיל לצלצל באחת השלוחות של מרכזיות מסוג זה, יופיע על מסך המחשב של נציג השירות חלון ובו מפורט המידע השונה לגבי הלקוח המתקשר (במידה וזו לא הפעם הראשונה שאותו אדם יוצר קשר עם החברה שלכם). בעזרת קליק אחד בלבד, עובד השירות יוכל לקרוא את כל המידע הרלוונטי ממערכת ה CRM המשרדית, ויוכל ללמוד במהירות על פעילויות קודמות של האדם המקשר (למשל, ניתן ללמוד על היסטוריית הקניה שלו, על המוצרים שהוא אוהב במיוחד, על בעיות שהיו לא בעבר ועוד).

היתרון של מרכזיות מסוג זה, הוא שאין זה חשוב אם היה זה עובד אחר אשר טיפל בפעילויות הקודמות של המתקשר, או אפילו מספר גדול של עובדים- כל עובד אשר יענה לשיחה יוכל לפנות אל הלקוח בשמו הפרטי, ולדבר איתו על נושאים הרלוונטים עבורו. רק חישבו על ההבדל המשמעותי בין עובד שירות לקוחת העונה לטלפון במילה "הלו", לבין עובד העונה למתקשר במילים כמו "שלום מר כהן, מה שלומך? איך אתה מסתדר עם המערכת שהתקנו אצלך בחודש שעבר?".

בעזרת מרכזיות טלפון המתקשרות היטב עם מערכת ה CRM המשרדית, תוכלו לא רק לדעת את כל הפרטים החשובים לגבי הלקוח המתקשר, אלא גם לנהל את כל הפעולות שלו בצורה קלה ויעילה. בעזרת כמה לחיצות פשוטות על המסך שייפתח כאשר תתקבל שיחה דרך מרכזיות טלפון אלו, יוכל כל עובד שירות לקוחות לפתוח על מסך המחשב שלו חלון חדש עבור יצירת פעילות חדשה או ניהול פעילויות קודמות (כמו המשך טיפול בבעיה או מעקב אחרי משלוח). בעזרת מרכזיות מסוג זה, יוכל העובד גם לערוך רישום מהיר של סיכום השיחה, כדי לעדכן את עמיתיו למקצוע בפרטים חשובים, או להעביר הוראות לעובדים אחרים (לדוגמה- "חל עיכוב מתמשך במסירת החבילה לידי גברת ישראלי, ויש לשלוח לה פיצוי").

גם אם האדם אשר איתו אתם משוחחים כרגע אינו קיים עדיין במערכת ה CRM שלכם, תוכלו לפתוח עבורו כרטיס חדש בצורה מהירה ופשוטה. כך, בפעם הבאה שהוא יתקשר הוא כבר יופיע במערכת שלכם. מרכזיות טלפון אשר יכולות לתקשר עם מערכת ה CRM שלכן הן, איפה, מצרך יקר ערך בעולם העסקים המודרני, אשר בו מתקבלו עשרות ואפילו מאות שיחות טלפון ביום בכל חברה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב