המצרך הכי חשוב לכל עסק הוא פרסום באמצעות פליירים/ כרטיסי ביקור/ מגנטים וכו'.
פרסום באמצעות בית דפוס הוא זול, פשוט וקולע בדיוק לאזור בו תרצו להתפרסם. ידועה העובדה כי אנשים אינם מגיבים באופן ישיר לפרסום. נסו לבדוק את זה אפילו על עצמכם- כמה זמן עבר מרגע שראיתם פרסום כלשהו עד שביצעתם קניה בתחומים שונים: מעדן חלב חדש, ספר, מכונית....
עם זאת, פרסום שיצא אל השוק אינו נעלם, הוא חי לעתים בזיכרון הרבה אחרי שהפלייר הספציפי נזרק לפח.כיוון שמה שהעין קולטת מיד מתויג בתאי המוח הרלוונטיים. לכן,אפילו שלא השתמשתם מיד במידע שראיתם, הוא יבוא לידי ביטוי ברגע שיקבל גירוי שיזכיר לו את המידע שנקלט קודם לכן. מסיבה זו, ככל שתפרסמו במדיה רחבה יותר, כך יגיע המידע החוצה לאנשים רבים יותר, שאכן ישתמשו בו.
פרסום אינו הולך לאיבוד, ואין להסתכל עליו כעל זריקת כסף לפח. לעולם אינכם יכולים לדעת מתי ולידי מי הוא הגיע...
ביכולתכם לשפר משמעותית את אחוזי הפניות אליכם מפרסום באמצעות בחירה נכונה של בית הדפוס אשר באמצעותו הינכם מעוניינים להתפרסם.
בואו נודה ,שכשאשר אנחנו בוחרים גלויה/ כרטיס ברכה/ הזמנות לאירועים וכדומה, אנו שמים לב לפרטים הקטנים אשר באמצעותם אנחנו מתכוונים להעביר את המסר.
איכות הנייר/ גלויה, הגודל ,הלוגו, גרפיקה, סיסמה קליטה,צבע שמושך את העין- כל הפרטים הקטנים האלה הופכים לגדולים כאשר הם מגיעים ללקוח אשר בעצם אמור להתעניין בעסק שלנו.
אז בעל עסק יקר, הקפד ואל תחסוך ותגרום לעסק שלך להראות זול תשקיע קצת
כי איכות מורכבת מהמון פרטים קטנים, שמאוד מכריעים וחשובים להצלחת העסק שלך.
ואם בכל זאת יש לך התלבטות, חפש בית דפוס קרוב לאזור שבו אתה גר ותתייעץ איתו.
בהצלחה.