הרשת, עלתה לקמפיין פרסום חדש בעיתונות וערוץ 24 בהיקף של כ-500,000 ש"ח
החשמל הסיטונאי, מקבוצת אבי סופר&בן אליעזר, רשת החשמל הראשונה בישראל הפועלת בשיטת הלקוח קובע את המחיר, יוצאת במבצע מיוחד בו היא מציעה מוצר שלישי בחינם. הרשת עלתה בקמפיין פרסום חדש למבצע המיוחד בעיתונות ובערוץ 24 בהיקף של כחצי מיליון ש"ח.
במסגרת המבצע המיוחד לקוחות החשמל הסיטונאי מוזמנים להגיע סניפים ולבחור 3 מוצרים, כאשר המוצר השלישי (הזול מבין השלושה) יוענק ללא תשלום. הרשת מאפשרת רכישה של 3 מוצרים זהים או 3 מוצרים שונים כחלק מהמדיניות לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות.
אייל בן אליעזר, מנכ"ל הרשת מסביר כי: "מדובר במבצע הכי מטורף שהיה בישראל. אחרי שמכרנו DVD בעשרה שקלים, חילקנו כבשים לחג הקורבן וחילקנו דלק לכל מי שהגיע לסניף בקסטינה, החלטנו לצאת במבצע חדש ולהעניק מוצר שלישי בחינם. במסגרת המבצע כל מי שירכוש 2 מוצרי חשמל – בכל הקטגוריות ומכל המבחר שיש לנו, יקבל את המוצר השלישי ללא תשלום! המבצע מדבר על הזול מבין השלושה ומגלם הנחה אמיתית מקסימאלית של 33 אחוזים".
החשמל הסיטונאי
רשת החשמל הסיטונאי (מקבוצת אבי סופר) בע"מ נוסדה בשנת 2004 על ידי אייל בן אליעזר ואבי סופר ובשנת 2010 הצטרפה אליה חברת ניופאן כשותפה שלישית. רשת החשמל הסיטונאי מונה 10 סניפים בפריסה ארצית, כאשר חנויות הרשת ממוקמות במרכזי קניות ביג ו-G, המעניקים חווית קניה לצרכן, כאשר כל סניף משתרע על שטח של כ-500 מ"ר ויותר כולל שטחי תצוגה רבים של מיטב המותגים המובילים בעולם במגוון רחב ביותר. הרשת דוגלת במחיר לצד שרות ואמינות.
המוטו המוביל את החברה "תשווה תרוויח"!
לפרטים נוספים: ליז אלבז, רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור 03-6855282
רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבור, public relations http://www.googleyourname.co.il/