כמעט כל מוצר או שירות שלכם עשויים להרוויח מפרסום ספר.
כל חברה חפצת חיים זקוקה להבלטת מה שמבדיל אותה מהאחרים. ומה יבדיל אתכם יותר מהסיפור שלכם, שיתאר את ההיסטוריה של העסק, את חידושיו ואת מאפייניו הייחודיים?!
פעמים רבות משלב אלבום החברה או ספר המפעל ? סיפורים אנושיים, היסטוריה ותכנים מקצועיים גם יחד. בסיפורו של עסק משפחתי, למשל, נשזרים תולדותיה של משפחה עם תיאור התפתחותו של תחום העיסוק מדור לדור.
ספרו מה המנוע הפועל מאחורי העסק, היכן נבטו שורשיו, מה היו המהלכים וההחלטות שהובילו לבניינו ולשגשוגו; אפשרו הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים; כתבו על השירותים של החברה ועל תכניותיה. עשו שימוש במשאבי הידע שנצברו בחברה, בסיפור המרתק של התמודדות עם מכשולים, של יציאה ממשבר להצלחה ולשגשוג.
כך יסייע לכם הספר שלכם להתבדל מהמתחרים, לבסס את אמינותו של העסק, למתג אתכם בתעשייה ולהשיג את ההכרה לה אתם ראויים ? בדרך הטובה ביותר.
ספר החברה ? בין אם הוא מודפס ובין אם דיגיטלי ? ממצב את החברה כחלוצת התחום וכמובילה ובולטת בין המתחרים. פנו למומחים בתיעוד לצורך איסוף מידע, ניהול ראיונות ושזירת החומרים לכדי ספר קריא, מעוצב ומותאם לצורכיכם.
הנצחת סיפורה של החברה הוא חלק חיוני מכל פעולת הערכה והצדעה לאנשים שהכרעותיהם הן שהביאו את החברה לשיא תפארתה.
יתרה מזאת, הספר יספק לחברה 'מפת דרכים' שתסמן לאן פניה נשואות כעת. חברו את העובדים בחברה לסיפורה, לערכיה. שתפו אותם בתהליך התיעוד, שלבו את תוצרי התיעוד בתהליכי הדרכה של עובדים חדשים, העניקו את הספר כשי לחג. טפחו גאוות יחידה בד בבד עם שימור תולדותיה של החברה.
גם לקוחות ושותפים עתידיים לעסקים יקראו את ספרכם בשקיקה, וירצו לדעת עליכם יותר. הגדירו עבורם מה עומד מאחורי החברה ומהם מטרותיה ומחויבויותיה... והכול באריזה אלבומית מכובדת ומרשימה.
צרו קשר עם חברה המתמחה בכתיבה, בעריכה ובהפקת ביוגרפיות מקצועיות ועסקיות, כדי שתוכלו לשגר את הספר שלכם לקהל היעד ? במסגרת מסע יחסי ציבור של החברה, מיתוגה מחדש, חגיגות יובל למפעל, אירוע הוקרה למנהלים או לעובדים וכדומה. עשו שימוש בספר החברה שלכם כדי לפתוח שווקים, ליצור קשרים עסקיים ושיתופי פעולה. תרגמו השקעה לתשואה.
אילת אסקוזידו - עורכת ומפיקה. מנהלת את "הסיפור שנשאר ? תיעוד והפקה"