חברת מזון גדולה מעוניינת להשיק מוצר חדש לשוק. כיצד תוכל להשלים את הפרסום במדיות השונות? התשובה קלה: מה שחסר בפרסומות, במיוחד בעולם המזון- היכולת של הציבור לחוות את איכות המוצר. האם החברה צריכה להסתמך על כך שהפרסומת כל כך טובה עד שבסיומה ירוצו לקנות ולטעום? אסור לנו לשכוח שישנן חברות רבות נוספות המפרסמות עד כי מותג אחד מתערבב באחר. עולם קידום המכירות נותן מענה לכך, יוצר מפגש אינטראקטיבי בו הלקוח טועם ומתרשם מהמותג, מהטעם ומהחוויה שברכישתו.
בעולם הקד"מ השימוש בגזלן / קיוסק נייד, נפוץ במיוחד. השימושים מגוונים ויעילים:
• במידה ואתם משווקים מאכל- הגזלן / אוטו גלידה / קיוסק ממנוע, יהיה הכלי המושלם להציג אותו. נוח מאוד לתפעול, נייד וזמין לכל מיקום ולתנועה במהלך האירוע.
• שימוש נוסף, המתאים לכל חברה- פינוק לקהל הרחב, זה לא משנה אם תחלקו נקניקיות, המבורגרים, גלידות וקרטיבים או כל מוצר מאכל או מתנה. לא ניתן להתעלם מרכב גדול וממותג המספק בדיוק את מה שאתה רוצה עכשיו (במיוחד אם בחום הקיץ מחולקים גם משקאות קרים:).
כללים חשובים:
• חישבו מחוץ לקופסא, מדובר בכלי שיווקי המתאים לחלוקה סטטית באירוע אך מומלץ להשתמש בגלגלים המחוברים לו...
• התאימו את המוצר המחולק לאופי האירוע ומיקומו
• מתגו את הרכב, כך שיתבדל ויחזק הקישור למותג
• השתמשו בכלים מיתוגיים נוספים, כגון: ג'ינגל החברה, תאורה וכו'
• נסו ליצור מצב בו החלוקה מותנת בפעולה מצד הלקוח: איסוף לידים/ פעולה ברשתות החברתיות
• במידה ואסטרטגיית השיווק מחליטה על דרישת תשלום עבור המוצר, רצוי שהמחיר יהיה סמלי בלבד
השכרת גזלן / קיוסק נייד / אוטו גלידה ומיתוגו, אפשריים בחברות הקד"מ המובילות,
לדוגמא: פרי הרימון הפקות קד"מ www.pri-harimon.co.il המספקת חבילה הכוללת מיתוג, אספקה ותפעול.
אפשרות אחרת היא קנייה או השכרה של רכב מתאים, אך המרתו לתפעול מזון הופך לכאב ראש לא קטן.
עולם קידום המכירות סובב סביב אינטראקטיביות, חיזוק חווית המשתמש. אין דרך טובה יותר 'להגיש עם כפית' ללקוח הפוטנציאלי את המוצר שלכם...
EnterActive