האם אתם נאבקים עם עם יצירת לידים? האם אתה לחוץ על כך שאין לכם מועמדים? האם לא הייתם מעוניינים למצוא את הפתרון המושלם ליצירת לידים בשיווק רשתי?
מה אם יצירת לידים לשר"ש הייתה נהפכת לכל כך קלה כך שתמיד היה לכם שפע של לקוחות פוטנציאליים?
יש הרבה טקטיקות כשזה מגיע ליצירת לידים לשר"ש, ועל פי רוב, הם יכולים להיות מחולקים לשתי אסטרטגיות: יצירת לידים מסורתית ויצירת לידים באינטרנט.
יצירת לידים מסורתית: הדרך הישנה, והכואבת
הגישה המסורתית כוללת דברים כגון:
יצירת רשימה של משפחה, חברים, עמיתים לעבודה, ומכרים כדי ליצור קשר עמם
יצירת שיחה באופן יזום עם זרים בקניון המקומי
קניית לידים בכסף כדי להתקשר אליהם
הקמת ביתנים בתערוכות מקצועיות
דיוור ישיר (היום נחשב ספאם ומי שעוסק בכך עלול להקנס)
יצירת לידים בשיטות אלו יכולה לעבוד, והיא עדיין שיטה שנתמכת ע"י רוב חברות השיווק הרשתי. בגישה הזו, הדבר הראשון שנאמר לכל המצטרפים החדשים לעשות הוא ליצור רשימה של השוק החם שלהם, שמורכב מכל האנשים שהם בקשר הכי טוב איתם. רוב המרשתים לומדים כי הדרך היחידה להקים עסק הוא להתקשר עם שוק לחלוטין לא-ממוקד של חברים ובני משפחה בתקווה שמישהו יתעניין במה שהם מציעים, או יסמוך אליהם ויצטרף.
אל תבינו אותנו לא נכון. הרבה אנשים התעשרו מאוד כאשר הם הפעילו את טקטיקות האסכולה הישנה ליצירת לידים בשיווק רשתי. אבל עבור אנשים רבים, טקטיקות אלו ליצירת לידים הסתיימו בכישלון כואב. לבית הספר הישן של שיטות של בניית ארגון שיווק רשתי יש מגבלות חמורות.
מטרת האתר הזה היא להראות איך להיפטר מ-95% מהבעיות שבהן נתקלים אנשים החברים בשיווק רשתי. בעיות אלו הן:
• נגמרים לכם האנשים לדבר איתם
• יצירת מערכות יחסים עם מועמדים פוטנציאלים שנאספו בצורה ממוקדת.
ה"עידן החדש" יצירת לידים באינטרנט
ניתן להתגבר על בעיות אלה באמצעות שיטות ה"עידן חדש" ליצירת לידים באינטרנט. מאז תחילת האינטרנט החל תהליך שבו יותר ויותר מפיצים בחברות שיווק רשתי החלו לגייס לידים מהאינטרנט. התהליך הזה הוא בלתי הפיך וכל מה שנותר לכם הוא לבדוק את היתרונות והחסרונות שלו עבורכם ולהחליט האם אתם מעוניינים להצטרף אליו או לא.
לרוב, אם תשאלו את האפליין שלכם, הוא ייאמר לכם לא ללכת לחפש לידים באינטרנט, ונשאלת השאלה מדוע בימינו מישהו בעולם יעשה שיווק בלי לדבר על אסטרטגיות אינטרנטיות. כנראה שהסיבה שרוב האפליינים נרתעים מהרשת היא עודף מידע, ופחד שתמצאו מישהו אחר שיביא לתוצאות טובות יותר לעסק הביתי שלכם. בנוסף, יצירת לידים באינטרנט היא פעולה לא קלה ללימוד, ולכן לרוב לא ניתנת לשכפול בתוך הארגון שלכם, וזה בעייתי מכיוון ששיווק רשתי הוא עסק של לימוד ושכפול של ההצלחה שלכם לתוך הארגון שאתם בונים.
עודף מידע יכול ליצור שתי תוצאות: הוא יכול לשתק את העסק שלכם, או שהוא יכול להעיף את העסק שלכם לגבהים ולשיאים חדשים. האינטרנט לכשעצמו הוא לא האויב של השיווק הרשתי וזה כיצד אתם בוחרים להשתמש בו שתיצור את האפקט החיובי או השלילי על העסק שלכם.
היתרון הגדול ביותר של הגישה החדשה הוא ניצול טוב יותר של הזמן שלך ושל האנרגיה שלך. ע"י הכוח של האינטרנט אתה יכול להציע את ההזדמנות העסקית שלך לפני מיליוני אנשים בו זמנית, כאשר בלי האינטרנט אתה יכול לעשות את זה מול מספר מאוד מצומצם של אנשים. היתרון הזה מתחדד עוד יותר כאשר מביאים בחשבון המועמדים שמגיעים אלייך דרך האינטרנט הם "רותחים" לעומת מועמדים "חמים" שמגיעים אלייך מהשוק החם שלך, והסיבה לכך כי כאשר פועלים נכון באינטרנט ניתן להגיע לקהל ממוקד מאוד שממש מעוניין במה שיש לך להציע.
חזי הרשקוביץ הוא מומחה לשיווק באינטרנט ולמדיה חברתית. למידע נוסף הרשמו לקורס החינמי ללימוד שיווק רשתי באינטרנט שהוא מעביר יחד עם אדריאנו לשקוביץ מהאתר NICE2CQ.