אחוז מחזיקי הגלישה האינטרנטית גדל מיום ליום ולכן כל בעל עסק שדואג לפרסם את עצמו ברשת מבין כד כמה חשובה כתיבת תוכן לאתרים. ללא תכנים איכותיים ומקוריים, אתר אינטרנט פשוט לא יכול להתקדם היום במנועי החיפוש ועל כן יש יותר ויותר כותבי תוכן המציעים את שירותיהם לבעלי אתרים. אז מה הכי חשוב שהיה בתוכן לאתר אינטרנט?
• · מעניין ומעודכן- כולם כבר יודעים היום שגוגל אוהב לתת ערך לגולש. ככל שהטקסט יהיה מעניין יותר, יעודכן לעיתים תכופות ויהיה ייחודי, כך יש סיכוי שהאתר יקודם בתוצאות החיפוש מהר יותר.
• · מקורי- כתיבת תוכן לאתרים חייבת להיות מקורית ואי אפשר לעבוד על גוגל בעניין הזה. תכנים שהועתקו ממקור אחר או מאתר אחר ושאין עליהם זכויות יוצרים בלעדיות עלולים בהחלט לסכן את אותו בעל אתר ב"סגירת" האתר, כלומר בהוצאה אל מחוץ תוצאות החיפוש כליל.
כמו כן למנועי החיפוש יש דרך לדעת מיהו בעל האתר שפירסם ראשון את אותם התכנים כך שלא סביר ששני האתרים המעורבים ייענשו אלא רק זה שביצע את העבירה.
• · מילות מפתח וביטויים מובילים- כדי לקדם אתר בצורה נכונה, יש להכניס לתכנים את הביטויים הכי מבוקשים, כלומר כאלו שהגולשים מקלידים הרבה פעמים במנועי החיפוש. המצב האידאלי הוא תמיד למצוא את מילות המפתח המבוקשות ביותר אך שהתחרות לגביהן איננה גדולה מדי, כלומר כשאין אתרים רבים וחזקים שיעמדו מולנו ויקשו עלינו בתהליך הקידום באמצעות המילים הללו.
יש להבדיל בין תוכן לאתר אינטרנט לבין תכנים שנועדו לקידום האתר. תוכן שיושב בתוך האתר צריך להיות ברמה גבוהה, איכותי עם טאץ' שיווקי או שיכנועי. לעומת זאת, כתיבת תוכן לאתרים שמטרתה קידום בלבד נועדה יותר בעבור הקישורים שניתן להכניס לתוך המאמרים שיתרמו הן להזרמת תנועה אל האתר המרכזי והעסק והן לקידום האתר בגוגל ומנועים אחרים.
כדי לפרסם תוכן לקידום אתרים הוקמו עשרות אתרי מאמרים בעברית שיש לפתוח בהם פרופיל כותב ולעדכן מאמרים בצורה שוטפת אחת לכמה ימים לפחות.
לפרטים נוספים וקבלת הצעות מחיר לגבי כתיבת תוכן הקליקו תכנים.