Compuware, חברת ביצועי הטכנולוגיה, הכריזה על השקת שני כלים חדשים להשוואה לביצועי
אתרי אינטרנט בתחום שירותי הבריאות באמצעות כלי מדידת הביצועים APM -Gomez.
הכלים החדשים כוללים מדידות של ביצועי עמוד הבית ושל הביצועים בצד המשתמש באתרי שירותי בריאות. כלי ההשוואה מדרגים את הביצועים של אתרי ספקי שירותי הבריאות על בסיס שלושה מדדי מפתח: זמן תגובה - מדידת הזמן הכולל להורדת עמוד או תהליך עיבוד אינטראקציה; זמינות - מדידת אחוז הניסיונות המוצלח מתוך כלל הניסיונות בתקופה הנמדדת; עקביות - מדידת סטיית התקן של זמן התגובה בניסיונות המוצלחים.
פתרונות Compuware משווקים בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.
כיום, מטופלים לוקחים חלק פעיל בהרבה מהטיפולים הרפואיים שלהם והם מצפים מספקי שירותי הבריאות גישה לנתונים רפואיים וקשר ישיר עם המטפלים. בהתבסס על רגישות האינטראקציות המקוונות האלה, חשוב עד מאוד כי האתרים של קופות החולים ושירותי הבריאות יספקו ביצועים מהירים ואמינים מהרגע הראשון - עיכוב של מספר שניות הוא לעיתים כל מה שנדרש כדי להשאיר רושם שלילי.
"בשנים האחרונות שירותי בריאות משקיעים רבות בנוכחות המקוונת שלהם, מאחר ואתרי האינטרנט הופכים נקודת המפגש הראשונה עם מטופלים", אמרה מור פארן , מנהלת מוצר APM גומז במטריקס . "קופות חולים ,בתי חולים וכלל שירותי הבריאות מבינים כי יצירת רושם ראשוני טוב היא חיונית וכי אתרים בעלי ביצועים גרועים יכולים לדחות ולאכזב מטופלים".
כלי ההשוואה של Gomez מורכבים ממדידות אובייקטיביות והשוואתיות של ביצועי אתרים באינטרנט ובאתרים ניידים. כלי ההשוואה מדרגים את ביצועי עמוד הבית, פעולות עסקיות וניידות בתעשיות רבות. דוחות ההשוואה משמשים ארגונים רבים לצורך השוואה ומעקב של ביצועים מול המתחרים ומובילי שוק, מול שינויים לאורך זמן, ומול מדדי הצלחה עסקיים וב- IT.
כלי ההשוואה כוללים מדידה של ביצועי עמוד הבית של אתרים בשדרת האינטרנט, ביצועי עמוד הבית מצד משתמש הקצה, ומדידה של פעולות עסקיות כגון הזמנת מוצר או שירות עסקי. הכלים גם מאפשרים למדוד ולהשוות את הביצועים של יישומי Mobile על גבי רשתות הספקים המובילים והמכשירים הנפוצים.
פלטפורמת גומז של Compuware היא הפתרון המוביל לאופטימיזציה של ביצועים ברשת, מחוץ לרשת, בניידים, ביישומי סטרימינג ובענן. בהתבסס על חוויית משתמש הקצה, Gomez מספקת תמונה כוללת לאורך כל שרשרת האספקה, מדפדפן המשתמש או המכשיר הנייד, דרך האינטרנט או ה- WAN הארגוני, דרך הענן, ולתוך ה Data Center.
Compuware, המיוצגת בישראל ע"י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, מסייעת למנהלי מערכות מידע למקסם את ביצועי מערכות ה- IT שלהם על מנת להיענות לצרכים עסקיים. פתרונות Compuware משקפים את חווית המשתמש בזמן אמת ,מאיצים את תהליכי הפיתוח, משפרים את האיכות של הפיתוח ואת ביצועיהן של מערכות עסקיות, תוך שהן מאפשרות למנהלי מערכות מידע לשלוט טוב יותר במערכות -ה IT ביעילות רבה יותר, בבקרה טובה יותר על התקציב ובעבודה יעילה של צוות ה- IT.
בין לקוחות Compuware בישראל: בזק ,012 Smile , בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, ישראכארד, ECI, מעבדות IBM בחיפה, Retalix, אלביט, צה"ל, רפאל, כלל ביטוח, בזק, מזרחי טפחות , הבינלאומי ועוד.
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות בתחומן ומספקת שירותי שיווק, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות החברות. החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: CRM, BI, ניהול מערכות, קוד פתוח, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות, שליטה ובקרה ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבת המוצרים רשת שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים מגוונים ולמעלה מ- 50 אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי סביב המוצרים, לחטיבה helpdesk הנותן שירותים 24X7 . לחטיבה מומחיות בקידום, מכירה ותמיכה של מוצרי תוכנה מורכבים בשוק הישראלי ומומחיות ייחודית בתחום ה- OEM.
אתרי אינטרנט בתחום שירותי הבריאות באמצעות כלי מדידת הביצועים APM -Gomez.
הכלים החדשים כוללים מדידות של ביצועי עמוד הבית ושל הביצועים בצד המשתמש באתרי שירותי בריאות. כלי ההשוואה מדרגים את הביצועים של אתרי ספקי שירותי הבריאות על בסיס שלושה מדדי מפתח: זמן תגובה - מדידת הזמן הכולל להורדת עמוד או תהליך עיבוד אינטראקציה; זמינות - מדידת אחוז הניסיונות המוצלח מתוך כלל הניסיונות בתקופה הנמדדת; עקביות - מדידת סטיית התקן של זמן התגובה בניסיונות המוצלחים.
פתרונות Compuware משווקים בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.
כיום, מטופלים לוקחים חלק פעיל בהרבה מהטיפולים הרפואיים שלהם והם מצפים מספקי שירותי הבריאות גישה לנתונים רפואיים וקשר ישיר עם המטפלים. בהתבסס על רגישות האינטראקציות המקוונות האלה, חשוב עד מאוד כי האתרים של קופות החולים ושירותי הבריאות יספקו ביצועים מהירים ואמינים מהרגע הראשון - עיכוב של מספר שניות הוא לעיתים כל מה שנדרש כדי להשאיר רושם שלילי.
"בשנים האחרונות שירותי בריאות משקיעים רבות בנוכחות המקוונת שלהם, מאחר ואתרי האינטרנט הופכים נקודת המפגש הראשונה עם מטופלים", אמרה מור פארן , מנהלת מוצר APM גומז במטריקס . "קופות חולים ,בתי חולים וכלל שירותי הבריאות מבינים כי יצירת רושם ראשוני טוב היא חיונית וכי אתרים בעלי ביצועים גרועים יכולים לדחות ולאכזב מטופלים".
כלי ההשוואה של Gomez מורכבים ממדידות אובייקטיביות והשוואתיות של ביצועי אתרים באינטרנט ובאתרים ניידים. כלי ההשוואה מדרגים את ביצועי עמוד הבית, פעולות עסקיות וניידות בתעשיות רבות. דוחות ההשוואה משמשים ארגונים רבים לצורך השוואה ומעקב של ביצועים מול המתחרים ומובילי שוק, מול שינויים לאורך זמן, ומול מדדי הצלחה עסקיים וב- IT.
כלי ההשוואה כוללים מדידה של ביצועי עמוד הבית של אתרים בשדרת האינטרנט, ביצועי עמוד הבית מצד משתמש הקצה, ומדידה של פעולות עסקיות כגון הזמנת מוצר או שירות עסקי. הכלים גם מאפשרים למדוד ולהשוות את הביצועים של יישומי Mobile על גבי רשתות הספקים המובילים והמכשירים הנפוצים.
פלטפורמת גומז של Compuware היא הפתרון המוביל לאופטימיזציה של ביצועים ברשת, מחוץ לרשת, בניידים, ביישומי סטרימינג ובענן. בהתבסס על חוויית משתמש הקצה, Gomez מספקת תמונה כוללת לאורך כל שרשרת האספקה, מדפדפן המשתמש או המכשיר הנייד, דרך האינטרנט או ה- WAN הארגוני, דרך הענן, ולתוך ה Data Center.
Compuware, המיוצגת בישראל ע"י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, מסייעת למנהלי מערכות מידע למקסם את ביצועי מערכות ה- IT שלהם על מנת להיענות לצרכים עסקיים. פתרונות Compuware משקפים את חווית המשתמש בזמן אמת ,מאיצים את תהליכי הפיתוח, משפרים את האיכות של הפיתוח ואת ביצועיהן של מערכות עסקיות, תוך שהן מאפשרות למנהלי מערכות מידע לשלוט טוב יותר במערכות -ה IT ביעילות רבה יותר, בבקרה טובה יותר על התקציב ובעבודה יעילה של צוות ה- IT.
בין לקוחות Compuware בישראל: בזק ,012 Smile , בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, ישראכארד, ECI, מעבדות IBM בחיפה, Retalix, אלביט, צה"ל, רפאל, כלל ביטוח, בזק, מזרחי טפחות , הבינלאומי ועוד.
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות בתחומן ומספקת שירותי שיווק, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות החברות. החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: CRM, BI, ניהול מערכות, קוד פתוח, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות, שליטה ובקרה ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבת המוצרים רשת שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים מגוונים ולמעלה מ- 50 אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי סביב המוצרים, לחטיבה helpdesk הנותן שירותים 24X7 . לחטיבה מומחיות בקידום, מכירה ותמיכה של מוצרי תוכנה מורכבים בשוק הישראלי ומומחיות ייחודית בתחום ה- OEM.