כל מי שמסיים את לימודיו המקצועיים ופורץ בקריירה עצמאית מעוניין להגיע למצב שבו לקוחות רבים הצובאים על דלתותיו, מספרים אחד לשני מפה לאוזן על השירות הנפלא או המוצר הנהדר, ומייצרים הכנסות גדולות ומוניטין כהרף עין. אך המציאות רחוקה מכך, ועל מנת להגיע למצב שבו העסק החדש עובד ומתקתק והלקוחות מרוצים וממליצים, יש צורך בהרבה עבודה מקדימה של שיווק בדרכים מגוונות, חכמות ומכוונות מטרה. איך בדיוק מבצעים שיווק חכם ועל מה חשוב להקפיד, על כך במאמר הבא.
שיווק יעיל ויתרונותיו
היתרון הגדול של שיווק ללקוחות פוטנציאליים היא הידיעה כי הלקוח הבא מקבל לידיו את הפרסום בצורה בלתי ישירה כעת, כלומר מדובר במגע אישי בעל עוצמה רבה שנמצא בין ידיו של הלקוח הבא, אשר המבט שלו על הפלייר או הפרסום עשוי להשפיע בצורה משמעותית על העתיד הכלכלי שלך. לאחר הקריאה של הפלייר או הפרסום, הלקוח מחליט האם לזרוק לפח את המידע, האם להשתמש בו באופן מיידי ואפילו האם כדאי לו לשמור את המידע הזה להזדמנות הבאה בו יזדקק למוצר או לשירות המוצעים לו. כלומר במילים אחרות שיווק הוא דרך מצויינת לגרום ללקוחות להכיר אותך, להתעניין בך, ואף להגיע אליך בטווח הזמן הקרוב או הרחוק. אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע שיווק אפקטיבי שכזה, היא להתבונן קודם כל ומעל לכל מתוך נקודת מבטו של הלקוח עצמו, לנסות להבין מה מדבר אליו ומה פוגע במטרה מבחינתו, מה חשוב לו ועל מה הוא בשום פנים ואופן לא יבזבז את זמנו. רק הבנה אמיתית של הלקוח תאפשר ביצוע של שיווק שיהיה אפקטיבי וגם רווחי בסופו של דבר. מכל הסיבות הללו, החשיבות של שיווק מתוכנן ומקצועי היא עצומה וחשוב לבצע אותה נכון.
שיווק ללקוח חדש - מנסים לייצר אהבה ממבט ראשון
שיווק חייב להתבצע בצורה המקצועית ביותר על מנת לעורר סקרנות ועניין, לשמש בתור הצגה תדמיתית איכותית וכן גם להניע לפעולה את הלקוח הפוטנציאלי הבא. כאשר אנחנו מבצעים שיווק אנחנו מוכרחים לגלם בתוך הפלייר או הפרסום שלנו, עולם ומלואו שחשובים לנו, החל מכותרות מפתות, מפתיעות או שנונות, דרך פירוט של מבצעים משתלמים ועד לצבעוניות מתפרצת ולעיצובים מעניינים שיגרמו לכל מי שמקבל לידיו את הפלייר לעצור ולהביט, להתעניין ואף לפעול בנושא.
במסגרת לימודי האקדמיה לניהול ושיווק של הלגה רקנטי, זוכות התלמידות ללמוד כיצד יש לבצע שיווק באמצעות פליירים או בכל דרך אחרת, בצורה האפקטיבית ביותר. התלמידות זוכות להבין מה חשיבותו של שיווק שכזה וכיצד יוכלו לבצע אותו בפועל, הן לומדות מה כדאי לכתוב בעלון הפרסומי, כיצד לסקרן את הלקוח, אילו כותרות לתת לטקסט, ומהי הדרך הטובה ביותר להניע את הקוראים לפעולה ובסופו של דבר להפוך ללקוחות מרוצים.
הלגה רקנטי, קוסמטיקאית פארא-רפואית מומחית, בעלת נסיון, וותק ומוניטין של למעלה מ 20 שנה. המייסדת והבעלים של מכון הלגה. מרכזים קוסמטיים ורפואיים אפשר למצוא אותנו גם בפייסבוק