כולנו משתמשים בשירות התשלומים של פייפל לעסקאות שלנו באינטרנט - גם כקונים וגם כמוכרים. השירות אמין, ומבטח אותך ברוב מקרי ההונאה. לפניכם חמישה כללים של פייפל לניהול תשלומים דרך שירות התשלומים הוותיק.
1. מרכז העזרה של פייפאל (PayPal).
בכל דף בתוך פייפל (PayPal) בחלק העליון מימין ניתן להכנס לאיזור העזרה של פייפל (Help). בצד שמאל של דף העזרה ניתן לחפש עפ"י נושאים.
ניתן לחפש עזרה בצורה מהירה יותר ע"י הקלדת שאלה בתוך שדה החיפוש.
קיימות שאלות נפוצות בכל דף עזרה (השאלות משתנות בהתאם לדף ממנו הגעתם).
2. רשת קשרים עסקיים של פייפל (PayPal).
http://www.onlinemerchantnetwork.com
אתר שנבנה ומתוחזק ע"י פייפל שמטרתו ליצור רשת חברתית של בעלי עסקים המקבלים תשלומים און ליין. הוקם לפני כעשרה חודשים. באתר ניתן לשתף מידע ורעיונות ולסייע אחד שני.
האתר הינו סביבה אובייקטיבית ונעימה לקדם רעיונות ועסקים. באתר קיימים מאמרים רבים איך להתחיל עסק און ליין ואיך ליצור צמיחה. פורומים בתחומים שונים מנוהלים באתר לשאלות ותשובות ולפיתוח עסקי. הפורומים כוללים: תשלומי און ליין, הונאות, פיתוח עסקי, הצעות לפייפל, ודיונים על איביי. בנושף קיים מרכז צ'ט עם חברי האתר.
3. מרכז הפתרונות של פייפאל (PayPal) - Resolution Center.
השתמשו במרכז הפתרונות של פייפאל (PayPal), כאשר יש לכם בעיה כלשהיא עם קניה או מכירה דרך שירות התשלומים של פייפל (PayPal). כאן תוכלו להגיש Dispute - מחלוקת על אי קבלת מוצר או על קבלת מוצר לא כפי שתואר ע"י המוכר, ולדרוש את כספכם בחזרה.
הגישה למרכז הפתרונות היא דרך כניסה לחשבון ולחיצה על תגית Resolution Center בחלק העליון של המסך.
ממרכז הפתרונות תוכלו לדווח על בעיה כל שהיא, לצפות בכל הבעיות הקיימות בחשבון שלכם ולצפות במדריך און ליין איך לדווח על בעיה.
4. מרכז האבטחה של פייפל (PayPal).
מרכז ענק המסביר לסוחרים ולצרכנים איך להמנע מניסיונות הונאה באינטרנט. המרכז כולל לימוד צרכנים וסוחרים איך להמנע מגניבת זהות, איך להימנע מהונאות פישינג.
בנוסף סוחרים יכולים להבין איך למזער החזרי חיוב ע"י חברות האשראי ואיך להגביר את בטחון הקונים.
לינק למרכז האבטחה נמצא בחלק העליון של כל מסך פייפאל (PayPal) מימין.
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_security-center-outside
5. מרכז עזרה טלפוני אינטראקטיבי.
כאשר נתקשר לחברת פייפל (PayPal), נקבל מענה של מזכירה אלקטרונית שתלווה אותנו עפ"י התגובות שלנו עד להגעה לנציג הרלוונטי.
ניתן לקבל מידע באופן מיידי ע"י המערכת האוטומאטית ללא המתנה לנציג שירות.
נוכל לקבל תשובות ופתרון לבעיות ע"י נציג שירות של פייפאל, או נציג בכיר לבעיות מורכבות יותר.
ניתן ליצור קשר עם פייפל באופן ישיר ע"י טלפון: חשבון פרסונל - 402-935-2050, חשבון פרימייר או עסקי - 888-221-1161 (לא לשכוח קידומת ארה"ב - 1 וקידומת יציאה לחול).
1. מרכז העזרה של פייפאל (PayPal).
בכל דף בתוך פייפל (PayPal) בחלק העליון מימין ניתן להכנס לאיזור העזרה של פייפל (Help). בצד שמאל של דף העזרה ניתן לחפש עפ"י נושאים.
ניתן לחפש עזרה בצורה מהירה יותר ע"י הקלדת שאלה בתוך שדה החיפוש.
קיימות שאלות נפוצות בכל דף עזרה (השאלות משתנות בהתאם לדף ממנו הגעתם).
2. רשת קשרים עסקיים של פייפל (PayPal).
http://www.onlinemerchantnetwork.com
אתר שנבנה ומתוחזק ע"י פייפל שמטרתו ליצור רשת חברתית של בעלי עסקים המקבלים תשלומים און ליין. הוקם לפני כעשרה חודשים. באתר ניתן לשתף מידע ורעיונות ולסייע אחד שני.
האתר הינו סביבה אובייקטיבית ונעימה לקדם רעיונות ועסקים. באתר קיימים מאמרים רבים איך להתחיל עסק און ליין ואיך ליצור צמיחה. פורומים בתחומים שונים מנוהלים באתר לשאלות ותשובות ולפיתוח עסקי. הפורומים כוללים: תשלומי און ליין, הונאות, פיתוח עסקי, הצעות לפייפל, ודיונים על איביי. בנושף קיים מרכז צ'ט עם חברי האתר.
3. מרכז הפתרונות של פייפאל (PayPal) - Resolution Center.
השתמשו במרכז הפתרונות של פייפאל (PayPal), כאשר יש לכם בעיה כלשהיא עם קניה או מכירה דרך שירות התשלומים של פייפל (PayPal). כאן תוכלו להגיש Dispute - מחלוקת על אי קבלת מוצר או על קבלת מוצר לא כפי שתואר ע"י המוכר, ולדרוש את כספכם בחזרה.
הגישה למרכז הפתרונות היא דרך כניסה לחשבון ולחיצה על תגית Resolution Center בחלק העליון של המסך.
ממרכז הפתרונות תוכלו לדווח על בעיה כל שהיא, לצפות בכל הבעיות הקיימות בחשבון שלכם ולצפות במדריך און ליין איך לדווח על בעיה.
4. מרכז האבטחה של פייפל (PayPal).
מרכז ענק המסביר לסוחרים ולצרכנים איך להמנע מניסיונות הונאה באינטרנט. המרכז כולל לימוד צרכנים וסוחרים איך להמנע מגניבת זהות, איך להימנע מהונאות פישינג.
בנוסף סוחרים יכולים להבין איך למזער החזרי חיוב ע"י חברות האשראי ואיך להגביר את בטחון הקונים.
לינק למרכז האבטחה נמצא בחלק העליון של כל מסך פייפאל (PayPal) מימין.
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_security-center-outside
5. מרכז עזרה טלפוני אינטראקטיבי.
כאשר נתקשר לחברת פייפל (PayPal), נקבל מענה של מזכירה אלקטרונית שתלווה אותנו עפ"י התגובות שלנו עד להגעה לנציג הרלוונטי.
ניתן לקבל מידע באופן מיידי ע"י המערכת האוטומאטית ללא המתנה לנציג שירות.
נוכל לקבל תשובות ופתרון לבעיות ע"י נציג שירות של פייפאל, או נציג בכיר לבעיות מורכבות יותר.
ניתן ליצור קשר עם פייפל באופן ישיר ע"י טלפון: חשבון פרסונל - 402-935-2050, חשבון פרימייר או עסקי - 888-221-1161 (לא לשכוח קידומת ארה"ב - 1 וקידומת יציאה לחול).
אלי שמעוני
סוחר ויועץ למסחר ב- איביי (eBay).
מוסמך כמומחה הדרכה מטעם איביי (eBay).
מרצה במכללת מגמות, באוניברסיטת דרבי, במכללת ג'ון ברייס ובמכללות ומוסדות אקדמיים נוספים בתחום המסחר ב- איביי (eBay).
מנהל פורומים בתחום המסחר - באיביי.
מנהל וכותב ראשי באתר המרכז הישראלי למסחר ב- איביי
מנהל המרכז הישראלי למסחר ב- איביי (eBay).
מעביר קורס איביי (ebay)
סוחר ויועץ למסחר ב- איביי (eBay).
מוסמך כמומחה הדרכה מטעם איביי (eBay).
מרצה במכללת מגמות, באוניברסיטת דרבי, במכללת ג'ון ברייס ובמכללות ומוסדות אקדמיים נוספים בתחום המסחר ב- איביי (eBay).
מנהל פורומים בתחום המסחר - באיביי.
מנהל וכותב ראשי באתר המרכז הישראלי למסחר ב- איביי
מנהל המרכז הישראלי למסחר ב- איביי (eBay).
מעביר קורס איביי (ebay)