היום אני הולך ללמד אתכם את הקונספט הבסיסי ביותר, שיהיה השינוי הגדול ביותר בשבילכם בענף בשיווק הרשתי.
מיתוג עצמי!
בואו נדבר לרגע על למה זה חשוב כל כך בשיווק רשתי:
באופן מסורתי, אנחנו לומדים רק לקדם כמה החברה שלנו היא מעולה, ואיזה סוג של נסים המוצרים שלה יכולים לעשות. ובדרך כלל לפעול בנוסחה "הפתרון שלי הוא טוב יותר מאשר הפתרון שלך".
כיום, הצרכנים מופגזים עם אינספור מודעות והצעות מכל הכיוונים. חברות שיווק רשתי חדשות, השקות של הזדמנויות, שיווק באינטרנט, תרופת הפלא החדישה ביותר. בלה .. בלה … בלה …
אתם מבינים, יש אינספור הזדמנויות המוצעות בחוץ. בתוך החברה שלך יש מאות עם לא אלפי מפיצים שמציעים את אותה הזדמנות. חפשו בגוגל את המוצר שלכם ??לא משנה לאיזו נישה באיזה שוק אתם עובדים, ואתם תראו מאות מתחרים צצים בתוצאות החיפוש.
שימו לרגע את עצמכם במקומו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם. מה הייתם חושבים אם הייתם רואים עוד מודעת "העסק הטוב ביותר עלי אדמות" או מודעת "הצטרף לחברה X עכשיו" נוספת?
למען האמת … כנראה שלא היה אכפת לכם בכלל! אפילו לא הייתם מעיפים בזה מבט נוסף.
ובכן זה בדיוק מה שקורה בשוק עכשיו!
ומאות ואלפי אנשים עושים את הטעות של השיווק בדרך זו! זה הזמן שלך לנצל ולהרוויח מהמצב!
אז מה כן לשווק?
אולי יש אלפי חברות אחרות, ואלפי מוצרים אחרים שם בחוץ, אבל יש רק אחד כמוכם!
אתם חייב למצב את עצמכם כמנהיג מומחה. 97% מהשוק לא עושים את זה, ובגלל זה אתה צריכים להרים את היד, להתבלט ולהוסיף ערך במקום להיות רוכל בדיוק כמו כולם.
זהו עסק לאנשים. תמיד היה ותמיד יהיה.
אנשים מצטרפים לאנשים אחרים. לא חברות! אז תתחילו בשיווק של עצמכם!
סיבה נוספת למה אתם רוצים לשווק את עצמכם ולא את ההזדמנות העסקית שלכם היא כי זה יכול ברצינות להפחית את שיעור השחיקה בארגון שלך.
אתם רואים, הנכס היחיד שיש לכם בעסק הזה, הוא הרשימה של הלקוחות הפוטנציאליים ואת חברי הארגון שלכם שבניתם לאורך זמן. אין לכם באמת שום חלק או מנייה בחברת השיווק הרשתי שלכם. ותאמינו לנו כשאנחנו אומרים כי חברות יכולות לשנות את הכללים, בכל עת שהם רוצים.
אז אם אתם רוצים ליצור עסק אמיתי, זה חייב להיות משהו שבנוי סביבכם.
זה חייב לבוא עד לנקודה שבה הצוות שלכם יהיה מוכן לעקוב אחריכם לכל חברה שאליה תחליטו לעבור. וברגע שאתם שבניתם לעצמכם את מותג "אני בע"מ" וזכיתם לאמונה של חברי הצוות שלכם, הם ילכו אחריך עד המוות!
כדי למתג את עצמכם בהצלחה, אתם חייבים להציע משהו בעל ערך. הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות כדי להגדיל את הערך של אחרים הוא דבר ראשון להגדיל את הערך של עצמכם. חנכו את עצמכם עם חומרים שיש להן ערך לאחרים אבל מעטים מוכנים לרכוש. אתם לא צריכים להיות עם ותק של 10 שנים כדי להיחשב בעלי ערך. אתם מקבלים ערך באופן אוטומטי בשנייה שאתם יודעים כבר דבר אחד שאחרים לא. מספיק דבר אחד.
אז בפעם הבאה שאתם יוצאים החוצה לחפש מועמדים עבור העסק שלכם, אל תרצו בכזאת להיטות רק על ההזדמנות העסקית שלכם ותעשו לאנשים כאב ראש עם זה. תנו ערך ופתרונות שאנשים יוכלו לקחת בלי קשר אם הם יחליטו להצטרף אליכם או לא.
אתם תמשיכו להאבק בגידול העסק שלכם, אם תמשיכו להרצות על ההזדמנות שלכם ישר בכל הזדמנות. זה חשוב לכם ללמוד ולהבין את המושג "אני בע"מ", כדי שתוכלו למתג את עצמכם מההתחלה, כך שתוכלו לבלוט מעל למתחרים.
חזי הרשקוביץ הוא מומחה לשיווק באינטרנט ולמדיה חברתית. למידע נוסף הרשמו לקורס החינמי ללימוד שיווק רשתי באינטרנט שהוא מעביר יחד עם אדריאנו לשקוביץ מהאתר NICE2CQ.