דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית מצגת ב10- שלבים בלבד! 

מאת    [ 06/08/2011 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 3310 פעמים ]

1. אסוף חומרים רלוונטים לתדמית החברה עבורה אתה מעצב את המצגת, גרפיקה כגון: לוגו, צבעים מובילים הנגזרים מן התדמית של החברה, שפה גראפית מוכרת, תמונות שמזוהות עם התדמית, במידה ואין את כל אלו - צור שפה גרפית אחידה שמדברת עם הקונספט של החברה.

2. החלט על גישה- גישה עיצובית שתוביל אותך לאורך כל המצגת: זכור עקביות בעיצוב יוצרת זיהוי וזרימה של העיצוב.

3. השתמש בערכי עיצוב מובילים: הירראכיה, צבעוניות, קומפוזיציה, הרמוניה וניקיון גרפי, ויישם אותם לכל אורך המצגת: בעיצוב הכותרות, בסידור התמונות או גרפיקה.

למידע נוסף צרו קשר לבירורים ו/או הצעת מחיר

4. מיקוד בתוכן - הצג לא יותר מ- 3 פתרונות לכל בעיה שאתה מציג- תמיד שמור על נקודת מבט ברורה ואחידה. מבחינה עיצובית: אל תעמיס- עומס יתר במצגת מעייף את העין של הצופה ומסיט את עניינו וריכוזו מהמצגת. היה ענייני ותמציתי גם בעיצוב וגם בתוכן.

5. יצירת גריד- חלק את שקופית המצגת ל-3 חלקים עיקריים: כותרת, תוכן מרכזי, רצפת השקופית.כל אלו חשובים מאוד - צור כותרת גדולה אך לא גדולה מידיי, השאר מקום לתוכן כי הוא העניין, ברצפת השקופית- מקם או את מס’ השקופית או גרפיקה שיוצרת מסגרת לדף.

6. קומפוזיציה- דאג לאורך כל המצגת לא להיות מונוטוני מידיי- בכדי לא ליצור שעמום וחוסר עניין, צור הפתעה עיצובית, שחק עם גדלים ועם פרופורציות הן של הגרפיקה והן של התמונות ו/או הטקסט בתוכן המצגת. צור הבדלים בין כותרת לתוכן וחשוב מאוד להתשמש בבולטים.

למידע נוסף צרו קשר לבירורים ו/או הצעת מחיר

7. ניווט - הניווט יוצר הירארכיה - תמיד שהצופה יידע היכן הוא בזמן הווה ולהיכן פניו מועדות. צור ניווט ושלב זאת בעיצוב השקופית- דוגמא לערכי ניווט: חיצים: חץ קדימה , חץ אחורה, כפתורים: כפתורי נגן, הפסק, ציין כמה שקופיות נותרו וכמה עברנו עד כה לדוגמא: 30/35.

8. צור שקופית פתיחה ושקופית סגירה- המודה לצופים לעיתים אף יש צורך בביצוע חלוקה לתתי נושאים ובכדי להדגיש זאת יוצרים מסכי חציצה כלאמר שקופיות מעבר בין נושא לנושא- עיצוב השקופיות האלו בד"כ מכילות יותר גרפיקה, צבע מאשר טיפוגרפיה (תוכן).

9. לא ליצור עומס בעיצוב ו/או בתוכן - תמיד שמור על פוקוס והעבר את המסר שלך בצורה הברורה והמובנת ביותר! שמירה על מתווה זהיכול ליצור אמינות ותקשורתיות בינך לבין הצופה.

10. הדפס את המצגת לפני שאתה אורז אותה ויוצא לדרך- לרוב אם מבצעים את הפעולה הזו הרי שמגלים טעויות ואי דיוקים, לכן בצע הגהה, ואף העבר זאת לגורם נוסף שייבדוק וייתן את דעתו. ולבסוף סגור את המצגת למספר גרסאות ובמספר פורמטים.

למידע נוסף צרו קשר לבירורים ו/או הצעת מחיר

Hagit Amitay Graphic Designer E-mail.  grafficted@gmail.com Web site.  http://www.grafficted.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב