1. אסוף חומרים רלוונטים לתדמית החברה עבורה אתה מעצב את המצגת, גרפיקה כגון: לוגו, צבעים מובילים הנגזרים מן התדמית של החברה, שפה גראפית מוכרת, תמונות שמזוהות עם התדמית, במידה ואין את כל אלו - צור שפה גרפית אחידה שמדברת עם הקונספט של החברה.
2. החלט על גישה- גישה עיצובית שתוביל אותך לאורך כל המצגת: זכור עקביות בעיצוב יוצרת זיהוי וזרימה של העיצוב.
3. השתמש בערכי עיצוב מובילים: הירראכיה, צבעוניות, קומפוזיציה, הרמוניה וניקיון גרפי, ויישם אותם לכל אורך המצגת: בעיצוב הכותרות, בסידור התמונות או גרפיקה.
למידע נוסף צרו קשר לבירורים ו/או הצעת מחיר
4. מיקוד בתוכן - הצג לא יותר מ- 3 פתרונות לכל בעיה שאתה מציג- תמיד שמור על נקודת מבט ברורה ואחידה. מבחינה עיצובית: אל תעמיס- עומס יתר במצגת מעייף את העין של הצופה ומסיט את עניינו וריכוזו מהמצגת. היה ענייני ותמציתי גם בעיצוב וגם בתוכן.
5. יצירת גריד- חלק את שקופית המצגת ל-3 חלקים עיקריים: כותרת, תוכן מרכזי, רצפת השקופית.כל אלו חשובים מאוד - צור כותרת גדולה אך לא גדולה מידיי, השאר מקום לתוכן כי הוא העניין, ברצפת השקופית- מקם או את מס’ השקופית או גרפיקה שיוצרת מסגרת לדף.
6. קומפוזיציה- דאג לאורך כל המצגת לא להיות מונוטוני מידיי- בכדי לא ליצור שעמום וחוסר עניין, צור הפתעה עיצובית, שחק עם גדלים ועם פרופורציות הן של הגרפיקה והן של התמונות ו/או הטקסט בתוכן המצגת. צור הבדלים בין כותרת לתוכן וחשוב מאוד להתשמש בבולטים.
למידע נוסף צרו קשר לבירורים ו/או הצעת מחיר
7. ניווט - הניווט יוצר הירארכיה - תמיד שהצופה יידע היכן הוא בזמן הווה ולהיכן פניו מועדות. צור ניווט ושלב זאת בעיצוב השקופית- דוגמא לערכי ניווט: חיצים: חץ קדימה , חץ אחורה, כפתורים: כפתורי נגן, הפסק, ציין כמה שקופיות נותרו וכמה עברנו עד כה לדוגמא: 30/35.
8. צור שקופית פתיחה ושקופית סגירה- המודה לצופים לעיתים אף יש צורך בביצוע חלוקה לתתי נושאים ובכדי להדגיש זאת יוצרים מסכי חציצה כלאמר שקופיות מעבר בין נושא לנושא- עיצוב השקופיות האלו בד"כ מכילות יותר גרפיקה, צבע מאשר טיפוגרפיה (תוכן).
9. לא ליצור עומס בעיצוב ו/או בתוכן - תמיד שמור על פוקוס והעבר את המסר שלך בצורה הברורה והמובנת ביותר! שמירה על מתווה זהיכול ליצור אמינות ותקשורתיות בינך לבין הצופה.
10. הדפס את המצגת לפני שאתה אורז אותה ויוצא לדרך- לרוב אם מבצעים את הפעולה הזו הרי שמגלים טעויות ואי דיוקים, לכן בצע הגהה, ואף העבר זאת לגורם נוסף שייבדוק וייתן את דעתו. ולבסוף סגור את המצגת למספר גרסאות ובמספר פורמטים.
למידע נוסף צרו קשר לבירורים ו/או הצעת מחיר
Hagit Amitay Graphic Designer E-mail. grafficted@gmail.com Web site. http://www.grafficted.com