דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך נכנסתי לשיווק רשתי 

מאת    [ 07/08/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2711 פעמים ]

איך נכנסתי לשיווק רשתי

היי, אני יהודית, קוסמטיקאית מראשון לציון, מאמינה שנתקלתם בי פה ושם, אם במאמרי הקוסמטיקה הרבים אותם כתבתי, או בספרים האלקטרוניים להורדה בחינם או אולי בפורום "טיפוח העור" באתר הגדול לנשים באינטרנט "להיות אישה".

אני מאוד אוהבת את עבודתי כקוסמטיקאית ואני מצליחה בה מאוד, על כך יעידו מכתבי ההמלצה הרבים אצלי באתר. לקריאת המלצות:

http://www.morclinic.com/60559/המלצות

אספר לכם בקצרה איך התגלגלתי לשיווק רשתי.

באחד הימים הגיעה אליי אישה נחמדה לטיפול פנים, בין פילינג למסכה וסמול טוק אמרתי לה שאני סובלת מאלרגיה ותיארתי בפניה את הסימפטומים הלא נעימים הנילווים אליה כמו דמעות, נזלת מרובה וסדרת אפצ'ים.

היא הציעה לי לשתות ג'ל אלוורה, בליבי אמרתי: ניסיתי כל כך הרבה דברים ללא תועלת, מה יכול להיות ננסה גם את זה...

האמת שאני בדרך כלל אוהבת לתת פרנסה לכאלה שגם בחרו בי משלל הקוסמטיקאיות מסביב ולא מסרבת להצעות מצידם.

למחרת קיבלתי ג'ל אלוורה לשתייה על קיבה ריקה פעם אחת ביום.

התחלתי לשתות אותו, לאחר שבוע ימים כל הסימפטומים נעלמו כאילו לא היו שנים רבות אצלי.

האמת? הופתעתי....מעולם לא ידעתי שניתן לשתות ג'ל אלוורה ושיש לו סגולות כל כך רבות.

אבל זה גרם לי להאמין במוצר, אין טוב מניסיון אישי.

דיברתי עם הגברת הנכבדה ושאלתי אותה פרטים לגבי עוד מוצרים שיש ואז היא אמרה לי שמדובר בשיווק רשתי של מוצרים של חברה יציבה מארצות הברית שמשווקת ליותר מ147 מדינות בעולם והיא היחידה שיש לה פטנט לייצוב אלוורה אורגנית ב100 אחוז.

שיווק רשתי? אמרתי "לא אני לא נכנסת לזה".

"זה כמו פירמידה" אמרתי.

"כלל וכלל לא" אמרה "החברה לא מעודדת לרכוש מלאים, אין הוראה קבע, זאת הזדמנות שווה לכל אדם ללא גיל, ידע או השכלה כלשהי".

עדיין היססתי ובאותו שבוע היה בשעות הערב "יום הצלחות" בחברה, אמרתי בליבי מה יכול להיות? אלך להתרשם.

הגעתי בערב ליום הצלחות בחברה ולא האמנתי למראה עיניי, המון משווקים, חדורי מוטיבציה, המון עדויות של לקוחות ומשווקים על התוצאות הנפלאות של המוצרים ועל ההזדמנות העסקית והחלטתי ללכת על זה ולפתח לי אירגון של אנשים שיהיו תחתיי, הרגשתי חדורת מוטיבציה ורצון עז להצליח לאחר סיפורי ההצלחה השונים.

כיום, שנה אחרי ההצטרפות לשיווק רשתי אני יכולה להגיד בבטחה שזאת הדרך להצליח ולהתקדם בחיים, לקבל הכנסה פסיבית שהשמים הם לא הגבול ואני יודעת שאני בדרך הנכונה ושאני הולכת לשנות את המציאות שלי.

לאחר שנה, אני יכולה להגיד שלדעתי שיווק רשתי אינו מתאים לכל אחד ואחת, הוא מתאים לאנשים שרוצים לשנות את המציאות שלהם, אנשים שיש להם חזון , יודעים לאן הם הולכים ומתמידים כל הדרך אל המטרה שהציבו להם ובעיקר לאותם אנשים שלא מקשיבים לכל אותם "גונבי החלומות" שיכולים להוריד את הביטחון והמוטיבציה והם עצמם חיים מאוברדראפט לאוברדראפט..

אני בסך הכול מראה לאנשים איך להגשים את החלומות שלהם, איך להעריך את עצמם וליצור להם עסק כלכלי ללא בוס על הראש, לאיזה קבוצת אנשים אתם שייכים?

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. 052-8705343 www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב