אם אתם בעלי עסק השוקלים שכירת חברת יחסי ציבור, הנה רק כמה מהיתרונות שיש לשירותי יחסי ציבור:
1. פרסום מאמרים ופרסומי מדיה נוספים המשווקים את העסק. אחת מהפעולות המרכזיות של חברת יחסי ציבור היא היא יצירת פרסומים אודות החברה במדיות השונות: רדיו, טלויזיה, אינטרנט ועיתונות. מאמרים ופרסומים אלו נשארים קיימים פעמים רבות לזמן רב ויכולים להביא לחשיפה ללקוחות גם זמן רב לאחר הפרסום.
2. הבאת לקוחות חדשים מתעניינים. באמצעות פרסומים מעניינים בעיתונות, למשל, נחשפים הקוראים לפעילות החברה, ויכולים להמשיך ולהתעניין בפעילות החברה על ידי יצירת קשר או כניסה לאתר של החברה. כך הארגון נהנה מפרסום טבעי שלא עולה לא כסף ונתפס על ידי הקורא כיותר אובייקטיבי.
3. יצירת מותג ופיתוח של המודעות למותג של הארגון. יצירת מותג לארגון הינה תהליך ארוך ומורכב, ומהווה את אחד מהאתגרים המרכזיים של חברות יחסי ציבור. לאחר הצלחה של שירותי יחסי ציבור צריכה להתקבע מודעות עמוקה למותג בקהל רחב של אנשים. גם אם אנשים אלו לא בהכרח ישכרו את שירותי החברה, ההכרה בשם של החברה תעזור לה לקבל לקוחות חדשים והקף פעילות רב יותר.
4. ניתן למדוד את הפעילות של חברות יחסי ציבור, וכדאי אף לדרוש זאת מהחברה. על ידי ניתוח סטטיסטי של החשיפות לאתר של הארגון למשל, ניתן לחשב את ההשפעה שהייתה בעקבות פרסום של ידיעה על ידי חברת יחסי הציבור.
5. ישנם עוד מספר יתרונות רב לחברות יחסי ציבור מוצלחות. מה שחשוב הוא שהלקוח יהיה מעורב בתהליך ויעביר לחברת יחסי הציבור את מטרותיו העסקיות. שיווק נכון של יחסי ציבור מכוון להשיג תוצאות ספציפיות עבור החברה.
1. פרסום מאמרים ופרסומי מדיה נוספים המשווקים את העסק. אחת מהפעולות המרכזיות של חברת יחסי ציבור היא היא יצירת פרסומים אודות החברה במדיות השונות: רדיו, טלויזיה, אינטרנט ועיתונות. מאמרים ופרסומים אלו נשארים קיימים פעמים רבות לזמן רב ויכולים להביא לחשיפה ללקוחות גם זמן רב לאחר הפרסום.
2. הבאת לקוחות חדשים מתעניינים. באמצעות פרסומים מעניינים בעיתונות, למשל, נחשפים הקוראים לפעילות החברה, ויכולים להמשיך ולהתעניין בפעילות החברה על ידי יצירת קשר או כניסה לאתר של החברה. כך הארגון נהנה מפרסום טבעי שלא עולה לא כסף ונתפס על ידי הקורא כיותר אובייקטיבי.
3. יצירת מותג ופיתוח של המודעות למותג של הארגון. יצירת מותג לארגון הינה תהליך ארוך ומורכב, ומהווה את אחד מהאתגרים המרכזיים של חברות יחסי ציבור. לאחר הצלחה של שירותי יחסי ציבור צריכה להתקבע מודעות עמוקה למותג בקהל רחב של אנשים. גם אם אנשים אלו לא בהכרח ישכרו את שירותי החברה, ההכרה בשם של החברה תעזור לה לקבל לקוחות חדשים והקף פעילות רב יותר.
4. ניתן למדוד את הפעילות של חברות יחסי ציבור, וכדאי אף לדרוש זאת מהחברה. על ידי ניתוח סטטיסטי של החשיפות לאתר של הארגון למשל, ניתן לחשב את ההשפעה שהייתה בעקבות פרסום של ידיעה על ידי חברת יחסי הציבור.
5. ישנם עוד מספר יתרונות רב לחברות יחסי ציבור מוצלחות. מה שחשוב הוא שהלקוח יהיה מעורב בתהליך ויעביר לחברת יחסי הציבור את מטרותיו העסקיות. שיווק נכון של יחסי ציבור מכוון להשיג תוצאות ספציפיות עבור החברה.