שה צ'י ושנג צ'י (צ'י רע וצ'י טוב)
מאת: מאסטר ג'וזף יו, תרגום - מרכז ג'וזף יו לפנג שואי בהנהלת מאסטר מרינה שולמן
www.fsrc.co.il marina@fsrc.co.il 03-7411080
ישנם שני סוגים של צ'י - טוב ורע. הסוג הטוב נקרא שנג-Sheng
והסוג הרע נקרא שה-Sha. המילה Sha פירושה רע או הרג.
לפעמים שני סוגי הצ'י יכולים להיות מוחשים ע"י החושים שלנו אבל לפעמים לא ניהיה מודעים לקיומם.
דברים יפים נחשבים שנג צ'י. הם נעימים לעינינו ואנו חשים בנוח עם דברים יפים מסביב.למרות שמה שיפה לאחד לא יהיה זהה לשני לא נוכל להתעלם מהקונסנזוס הכללי.
הבית שנבנה בסביבה יפה נחשב כטובל בפנג שואי טוב בגלל השנג צ'י הסובב אותו. מעם פנים הבית יפה ונקי, מאוררר ומורא היטב אזי הבית מלא בשנג צ'י. אנשים הגרים בו ירגישו שלןים ומפויסים ונהנים מן החיים. הם חיים עם פנג שואי טוב.
מצד שני דברים מכוערים נחשבים שה צ'י. הם לא יפים לעינינו ואנו חשים בחוסר נוחות בסביבתם. הבית שנבנה ליד מזבלה עם זבובים ויתושים, עם רחות רעים מזהמים את האויר סובל מפנג שואי רע. הדיירם שלו יחלו בקלות ולא מרגישים מאושרים. הם חושבים שהחיים הם נוראים.
הסינים חושבים שהמשולש האידיאלי מורכב מאמת, נדיבות ויופי.האנשים הקדומים דיסקסו בחיפוש אחר אמת. הם היו נדיבים אחד כלפי השני עם מטרה משותפת של יצירת עולם יפה.
היום יש מלחמות פנג שואי במקומות רבים. זה מעשה הכי נבער. שימוש בדברים מכוערים להזיק למתחרים יוצר בסיס לשה צ'י בבית. זה לא רק פוגע במתחרה אלא גם באדם עצמו ובשכנים תממים.
יועצי פנג שואי המשתמשים בשיטות האלו לעשית כסף צריכים לקבל נזיפה.
אנשים מסוימים מלמדים אחרים להשתמש במראות כדי להגן על שה צ'י. הם משווים צ'י לאור שאינו נכון. אם אור זה לא צ'י מה המראה יכולה להועיל?
כן, אומרים הם, למראה יש שלוש צורות - שטוחה, רעירה ורעורה ולכל אחת יש תפקיד ספציפי משלה.
1. מראה שטוחה יכולה להחזיר שה צ'י חזרה למקור
2. המראה הקעורה יכולה לפזר שה צ'י
3. המראה הקעירה יכולה לרכז את השה צ'י בניקודה אחת.
מה שקורה באמת שהמראה השטוחה תיצור דמות בעורף של המראה. עם מקורו של שה צ'י מחוץ לביתכם השימוש במראה שטוחה תביא את השה צ'י הישר לתוך הבית. אם אתם משתמשים במראות רעורות או קעירות גם כאן תביאו את השה צי' בצורנה מפוקסת לתוך או ליד ביתכם. למרבית המזל זה מעורבת כאן רק ההשתקפות של מקור הצי' הרע (שה- SHA) ולא השה צ'י בעצמו. כיוון שאור תורם רק חלק של השה צ'י הנזק הממשי לא גדול. אנו יכולים להיות בטוחים שזה לא עובד אפילו אם לא נגרם נזק.
אם בודקים פנג שאוי עם גישה מדעית לא נוכל להאמין לשיטות מפוברקות.
Joseph Yu, 1999, All Rights Reserved
מאת: מאסטר ג'וזף יו, תרגום - מרכז ג'וזף יו לפנג שואי בהנהלת מאסטר מרינה שולמן
www.fsrc.co.il marina@fsrc.co.il 03-7411080
ישנם שני סוגים של צ'י - טוב ורע. הסוג הטוב נקרא שנג-Sheng
והסוג הרע נקרא שה-Sha. המילה Sha פירושה רע או הרג.
לפעמים שני סוגי הצ'י יכולים להיות מוחשים ע"י החושים שלנו אבל לפעמים לא ניהיה מודעים לקיומם.
דברים יפים נחשבים שנג צ'י. הם נעימים לעינינו ואנו חשים בנוח עם דברים יפים מסביב.למרות שמה שיפה לאחד לא יהיה זהה לשני לא נוכל להתעלם מהקונסנזוס הכללי.
הבית שנבנה בסביבה יפה נחשב כטובל בפנג שואי טוב בגלל השנג צ'י הסובב אותו. מעם פנים הבית יפה ונקי, מאוררר ומורא היטב אזי הבית מלא בשנג צ'י. אנשים הגרים בו ירגישו שלןים ומפויסים ונהנים מן החיים. הם חיים עם פנג שואי טוב.
מצד שני דברים מכוערים נחשבים שה צ'י. הם לא יפים לעינינו ואנו חשים בחוסר נוחות בסביבתם. הבית שנבנה ליד מזבלה עם זבובים ויתושים, עם רחות רעים מזהמים את האויר סובל מפנג שואי רע. הדיירם שלו יחלו בקלות ולא מרגישים מאושרים. הם חושבים שהחיים הם נוראים.
הסינים חושבים שהמשולש האידיאלי מורכב מאמת, נדיבות ויופי.האנשים הקדומים דיסקסו בחיפוש אחר אמת. הם היו נדיבים אחד כלפי השני עם מטרה משותפת של יצירת עולם יפה.
היום יש מלחמות פנג שואי במקומות רבים. זה מעשה הכי נבער. שימוש בדברים מכוערים להזיק למתחרים יוצר בסיס לשה צ'י בבית. זה לא רק פוגע במתחרה אלא גם באדם עצמו ובשכנים תממים.
יועצי פנג שואי המשתמשים בשיטות האלו לעשית כסף צריכים לקבל נזיפה.
אנשים מסוימים מלמדים אחרים להשתמש במראות כדי להגן על שה צ'י. הם משווים צ'י לאור שאינו נכון. אם אור זה לא צ'י מה המראה יכולה להועיל?
כן, אומרים הם, למראה יש שלוש צורות - שטוחה, רעירה ורעורה ולכל אחת יש תפקיד ספציפי משלה.
1. מראה שטוחה יכולה להחזיר שה צ'י חזרה למקור
2. המראה הקעורה יכולה לפזר שה צ'י
3. המראה הקעירה יכולה לרכז את השה צ'י בניקודה אחת.
מה שקורה באמת שהמראה השטוחה תיצור דמות בעורף של המראה. עם מקורו של שה צ'י מחוץ לביתכם השימוש במראה שטוחה תביא את השה צ'י הישר לתוך הבית. אם אתם משתמשים במראות רעורות או קעירות גם כאן תביאו את השה צי' בצורנה מפוקסת לתוך או ליד ביתכם. למרבית המזל זה מעורבת כאן רק ההשתקפות של מקור הצי' הרע (שה- SHA) ולא השה צ'י בעצמו. כיוון שאור תורם רק חלק של השה צ'י הנזק הממשי לא גדול. אנו יכולים להיות בטוחים שזה לא עובד אפילו אם לא נגרם נזק.
אם בודקים פנג שאוי עם גישה מדעית לא נוכל להאמין לשיטות מפוברקות.
Joseph Yu, 1999, All Rights Reserved
מאסטר מרינה שולמן, המובילה בתחומה בישראל, מייעצת לארגונים, ולאנשים פרטיים, מנהלת מרכז ג'וזף יו לפנג שוואי בישראל.
מרינה ממשיכה את חזונו של מסטר יו ופועלת להקמת דור חדש של יועצי פנג שוואי קלאסיים בישראל.
מרינה בוגרת לימודי תואר ראשון בתולדות האומנות באוניברסיטה העברית . לאחר הלימודים נסעה ליפן שם חיתה 15 שנים ושימשה כמרצה בכירה באוניברסיטה של ה- Interpol ביפן. היא הוסמכה כמטפלת בשיאצו על ידי מסטר קימורה מייסד שיטת ז'ן שיאצו
בשנות ה-90 החלה להתעניין ב Fuu Sui שהוא הפנג שואי היפני
בשנת 2003 השתתפה בסמינר של Master Joseph Yu,.
בשנת 2004 הפכה לנציגתו הבלעדית בישראל .ב2007, מרינה הוסמכה כמאסטרית לפנג שוואי.
מרינה ממשיכה את חזונו של מסטר יו ופועלת להקמת דור חדש של יועצי פנג שוואי קלאסיים בישראל.
מרינה בוגרת לימודי תואר ראשון בתולדות האומנות באוניברסיטה העברית . לאחר הלימודים נסעה ליפן שם חיתה 15 שנים ושימשה כמרצה בכירה באוניברסיטה של ה- Interpol ביפן. היא הוסמכה כמטפלת בשיאצו על ידי מסטר קימורה מייסד שיטת ז'ן שיאצו
בשנות ה-90 החלה להתעניין ב Fuu Sui שהוא הפנג שואי היפני
בשנת 2003 השתתפה בסמינר של Master Joseph Yu,.
בשנת 2004 הפכה לנציגתו הבלעדית בישראל .ב2007, מרינה הוסמכה כמאסטרית לפנג שוואי.