שיווק עצמך הוא חיוני בכדי להיות מפיק מוזיקלי מוצלח. מתוקף היותך מפיק מוסיקלי עליך להסתמך על מערכות יחסים, ושיווק משמעו - שמירת השם שלך בתודעה.
הנה כמה שיטות השיווק אשר עשויות לסייע לעסק שלך בתחום הפקה מוזיקלית:
• Networking - כנראה הצורה הכי חשובה של שיווק עבור מפיקים מוזיקליים. רצוי לשמור על קשר עם אנשים שעבדת איתם: עמיתיך, טכנאים, מוסיקאים, מנהלים, שותפים, בעלי אולפני הקלטות, מנהלי לייבלים וכל מי יכול לעזור לך למצוא לקוחות ולפתח את העסק שלך. מעורבות עם איגוד המפיקים במידה ויש כזה, עשויה להיות דרך אחת להוסיף שמות לרשימת אנשי הקשר שלך.
• תקליטורי הדגמה - חלק מה-Networking הוא שיש לך משהו להראות. כשאתה משלים הקלטות, צור תקליטור המשלב סגנונות שונים של מוסיקה כדי להראות לאנשי הקשר שלך למה אתה מסוגל. צרוב תקליטורים מסוג זה בקביעות כאשר אתה צובר ניסיון חדש ומפיק פרוייקט מעניין היכול להוסיף לרזומה שלך.
• כרטיסי ביקור ועלונים - מצא מישהו שייצר לך כרטיסי ביקור מושכים ועלונים עבור קידום העסק שלך. רצוי לפרט בהם את רשימת השירותים שלך וכן שמות של לקוחות מרוצים, כמו גם מידע ליצירת קשר. שמור כרטיסי ביקור בארנק לכל מקום שאתה הולך. אתה לא יודע מתי תשב ליד מישהו במסעדה ( או במטוס ) אשר יכול לקשר אותך עם להקה מבטיחה.
• אתר אינטרנט - נצל את רשת האינטרנט על ידי יצירת אתר אינטרנט עבור העסק שלך. מעבר למידע בסיסי על העסק ונתינת פרטים ליצירת קשר, אתה יכול להשתמש באתר כדי לתת מידע על השירותים שלך ולספק קליפים מתוך הקלטות שהפקת. כלול את כתובת ה-URL של אתר האינטרנט על כרטיסי הביקור שלך, כך לקוחות פוטנציאליים יוכלו למצוא אותו בקלות.
לבסוף, זכור כי שמירה על מקצוענות, חיונית למוניטין שלך ושל העסק בעתיד. אם להקות ומנהלי אולפני הקלטות יקבלו רושם שאתה עובד היטב עם אנשים, מספק מוצר איכותי מאד, ושומר על עמידה בלוח זמנים ובמסגרת התקציב, אתה צפוי לקבל יותר עבודה.
המוניטין של ביצוע הפקה באופן מרושל ובאיחור כמו גם גישה לא מקצועית כלפי מוסיקאים יכול לטרפד את הקריירה שלך בתור מפיק מוזיקלי , לכן היה מפיק מקצועי, איכותי ולא פחות חשוב דייקן בעבודותייך .
© 2011 - Orphic Sound : הפקה מוזיקלית, הפקה מוסיקלית, מפיק מוזיקלי, מפיקים מוזיקליים, מפיק מוסיקלי, אולפן הקלטות, אולפני הקלטות במרכז