כחלק מצוות פעיל של בית דפוס, אנו שמחים מאוד להציג בכל שבוע את המוצרים שלנו ואת המסרים שלנו. המטרה היא להעביר רעיונות חינוכיים שיכולים לעזור אפילו מעט לשפר את הידע הציבורי הקיים על תחום הדפוס. הסברה שלנו היא שהציבור חסר את הידע להבין על מהות העבודה מול בית הדפוס ולכן החלטנו לפרסם סדרה של כתבות בתחום.
פליירים- אחד המוצרים היותר מפורסמים והיותר חשובים שלכל עסק, זה פרסום פליירים. היתרון הגדול ביותר שלהם הוא המחיר הזול ביותר שיש. במאה או מאתיים שקלים, ניתן להשיג אלפי פליירים. איזה פרסום אחר מאפשר כל כך הרבה ניסיונות, טעויות, שגיאות וכל זה במחיר מוזל ביותר.
לכן כאשר אתם חושבים על לוגו חדש או סלוגן שונה נועז, תריצו ניסיון קטן של פרסום פליירים, רק כדי לוודא שזה באמת עובד לכם. אחרת, הטעויות יעלו הרבה יותר יקר.
מגנטים- פרסום מגנטים הוא תחום חדש יחסית, אך ככל הנראה יעיל במיוחד לבעלי מקצוע. בסך הכול העסק נורא פשוט וניתן לסיכום בכמה משפטים קצרים ביותר. כל בית שאתם מגיעים אליו, תשאירו בו מגנט. ככה אנשים יזכרו אתכם בפעם הבאה שיצטרכו בעל מקצוע.
כרטיסי ביקור בכל העולם נחשבים לדרך תקשורת בין אנשי מכירות למיניהם ללקוחות אופציונליים או ספקים קיימים וזאת בזמן שבשנת 2011 בהחלט קל להחזיק כמות עצומה של רישומי טלפון בספר המכשיר הסלולארי. כרטיסי ביקור עדיין נחשבים למכובדים ויוצרים רמה של מקצועיות ברגע שאנו לוקחים כרטיס מבעל המקצוע שרוצה להעניק לנו את הסחורה שלו.
כרטיסי ביקור מהווים מזכרת עבור הספק הפוטנציאלי או עבור אדם אחר לעבודה פוטנציאלית נוספת. הכרטיס ביקור מטרתו להזכיר לאדם הזה שאני ממתין לטלפון שלו. נניח שהוא לא יודע איך לדבר איתך או אפילו לא זוכר מי החברה שלך ומה החברה שלך עוסקת, לצורך כך יש לו את הכרטיס של העסק שלך, עם כל המידע של החברה שלך.
לפני כעשר שנים כרטיסי ביקור היו מאוד שמרניים, הם נעשו על בסיס נייר כרומו בצבעי בסיס וההדפסה בדרך כלל לא היה סופר מושקע. כרטיסי הביקור הכילו רק משם החברה ומספר המכשיר. בשנים האחרונות כרטיסי ביקור מיוצרים על גבי כמות של סוגי נייר, רצוי לבנותם על גבי נייר ממוחזר במגוון צבעים ואפשרי להוסיף גם לוגו אופנתי ועוד דברים כמו ניילון מכל מיני סוגים על מנת לשמור על רמת הדפוס. הגודל הרצוי של הכרטיסים אמנם לא השתנה ולרוב הוא יהיה בגודל של 5*8 סנטימטר וזאת כדי שהספקים יהיו מסוגלים להכניס אותו לארנק ולהשתמש בו בהתרחשות הצורך, אך בזמן ש רוצים לשים כמות גדולה של תוכן אפשרי להדפיס כרטיסי ביקור עם כיתוב בשני הצדדים ובדרך כלל המחיר יהיה זהה.
כאשר אנו מדסקסים על אפקטיביות של כרטיסי ביקור כמעט ואין פה תהיה, כרטיסי ביקור עדיין שומרים מקום גדול גם ביקום המתוחכם של היום שבו כמעט ואין עניין בנייר וכמעט כל תהליך של קידום מכירות ופרסום נעשה באינטרנט ובאמצעי הפרסום הקיימים, אני מניח שהסיבה לכך היא היותם של כרטיסי ביקור כל כך נהוגים ואין דרך להשיג להם תחליף. הוצאה של כרטיסי ביקור מסוגלת אף להציל אותנו במצבים מורכבים, למשל: אם קרה ונתקענו בצד של כביש בינעירוני עם תקלה מכאנית ברכב והיה חובה להזעיק גורר, בין האפשרויות הסבירות שיש לנו היא הוצאה מהירה של כרטיס ביקור של בעל מקצוע העוסק במתן שירותי גרירה, מצבים כאלו יכולים להיווצר בהרבה וריאציות דומות.