קמפיין לקידום ממומן בגוגל נקרא PPC ומשמעו Pay per click, הווה אומר שבעל האתר משלם על כל קליק או על כל הקשת עכבר על הלינק המוביל לאתר שלו, שמופיע תחת הכותרת "קישורים ממונים" בתוצאות החיפוש בגוגל ובצד תוצאות החיפוש האורגניות עבור אותה מילת חיפוש שהוקלדה. PPC היא דרך נוספת להגדיל את נוכחות האתר שלך בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הגדול בעולם המקוון, אך יש לזכור ששבדרך זו הינך משלם על כל כניסה לאתר שלך. כדי להפיק את המיטב מכספך, "כותב טוב" מניח בפניך מספר כללים חשובים לשיפור הכתיבה בקידום הממומן ולהגדלת הסיכוי שקידום זה יניב תוצאות אופטימאליות.
1) מקד את המסר: הטקסט שניתן לכתוב לפרסומת ממומנת הוא קצר. עליך להיות מאוד ממוקד במסר שאתה רוצה להעביר. אם אינך יודע כיצד לעשות זאת הקופירייטרים ב"כותב טוב" ישמחו לעזור לך לעשות זאת. כמוך, גם הם יודעים שעליהם למקד את כתיבתם בתועלת המיידית שתצמח לגולש שמתלבט אם ללחוץ על המודעה שלך או להתעלם ממנה.
2) דף נחיתה תואם לנוסח המודעה: הדף עליו "ינחתו" הגולשים ונוסח המודעה שלך חייבים להיות בעלי מסרים זהים או לפחות דומים, אחרת תאבד רבים מלקוחותיך הפוטנציאליים, דירוג המודעה שלך ירד והופעותיך בתוצאות החיפוש עשויות להתדרדר אל תהומות הנשייה. אם דף הבית שלך אינו תואם למסר במודעה על תפנה אליו את הגולשים. שתי אפשרויות עומדות בפניך במקרה כזה: או שתיצור דף מיוחד באתרך לקבלת הגולשים מהמודעה, או שתפנה אותם לדף הרלוונטי, גם אם אינו דף הבית.
ישנם עוד שלושה דגשים חשובים שיסייעו לכל מי שמפרסם באמצעות קידום אתרים ממומן.
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com