פרסום ועסקים מהבית
בואו נניח שאתם מכינים פיצה מצויינת. טובה הרבה יותר מזו של דומינו'ס או של פיצה האט. עשויה מחומרים בריאים, טעימה ואפילו זולה. יש לכם רק בעיה אחת קטנה – אנשים לא קונים את הפיצה שלכם. לא בכמות שנראה לכם שאמורים לקנות. איך זה ייתכן? הרי אתם מציעים משהו טוב יותר, בריא יותר ואפילו זול יותר מהמתחרים. למה אנשים ממשיכים להזמין פיצה ממקומות אחרים?
התשובה היא כמובן פשוטה וברורה – פרסום.
לא משנה עד כמה הפיצה שלכם תהיה טעימה, מזינה או זולה – אם אנשים לא ישמעו עליה הם כמובן לא יזמינו אותה.
כמה נתונים על פרסום
הצרכן הממוצע נחשף לכ 1500 פרסומות ביום. הפרסומות נמצאות היום גם במקומות שלא שימשו לכך בעבר, כמו על בניינים או בחדרי שירותים. רוב האנשים טוענים שהם עצמם אינם מושפעים מפרסומות, אולם אם דבר זה היה נכון הרי שהפרסומות היו גורמות הפסדים לחברות – דבר שהוא כמובן רחוק מהאמת.
האדם המערבי הממוצע אינו חש בהשפעת הפרסומות היות והוא מוקף בהן. בדיוק כמו הדג שלא מודע לעובדה שהוא מוקף מים.
התפקיד של הפרסום הפך להיות הייצור של אי-נחת בקרב בני האדם. אחד הסב-טקסטים בכל הפרסומות הוא "אתה לא בסדר, אתה לא בסדר כפי שאתה, המצב גרוע, אתה זקוק לעזרה, אתה זקוק לישועה".
איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקים בתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת. חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה. www.aloe-forever.co.il