עיצוב כרטיסי ביקור חכמים:
אחת הבעיות העיקריות שאנחנו נתקלים בה בתחילת הדרך כעסקים קטנים או אפילו כאלו שמתחילים כעסקים בינוניים, זה שלרוב אנחנו באים מתחום מקצועי כל שהוא ולא כל כך מבינים את המשמעות של הדברים הקטנים שאנחנו באמת לא מבינים.
האם עיצוב כרטיסי ביקור של החברה הוא באמת דבר חשוב שצריך להשקיע בו הרבה זמן וכסף או שזה דבר די זניח, בהנחה שיש עליו את כל הפרטים שלנו? האם זה אמור להספיק? הרי יש טלפון ומייל וכל מה שצריך. אז מה זה משנה איך נראה כרטיס הביקור.
אך הזמן עובר ואנחנו משתפרים ומתחילים להבין דברים שלא הצלחנו להבין בהתחלה. האמת היא שהעיצוב של כרטיסי ביקור שלנו- יש לו המון משמעות ומאוד משנה איך הוא באמת נראה. זה לא רק שלא זניח אלא אפילו קריטי ביותר. הבעיה היא שמתחילים להבין את זה רק אחרי הרבה מאוד זמן. זה ממש לא תובנות של מתחילים.
מה קורה לעסק מתחיל שלא מגיע עם תובנות שיווקיות ברמה הזו? הסיכויים שלו להיסגר הם גדולים מאוד. הרי אתם בטח כבר שמעתם שתשעים אחוז מהעסקים נסגרים בשנה הראשונה. אז עסק ללא תובנות שיווקיות, מגדיל את סיכוייו להשתלב באותם תשעים אחוזים.
רוצים להימנע מהכבוד המפוקפק הזה? הנה כמה טיפים קטנים שכנראה יכולים לעשות הבדל גדול מאוד:
1. כרטיסי ביקור נושאים משמעות גדולה, נכון שהם רק חלק קטן מהמיתוג הכללי של העסק שלכם, אבל זה ההתחלה. איך שהכרטיסים שלכם יראו- ככה אתם תיראו בדיוק. הרי הם בעצם סוג של מראה על העסק שלכם. הם מראים בצורה מעולה את התדמית שלכם.
אם כרטיסי ביקור שלכם נראים רשלני- כנראה שכל העסק שלכם הולך להיראות בהתאם. אם הם מסודרים, כנראה שככה נראה העסק שלכם בדיוק. אם תיראו מגניבים וחדשניים, זה מה שאנשים יסיקו על העסק שלכם. כרטיס ביקור זה סוג של מראה שמציבים על פניכם ומראים לכם מי אתם בדיוק.
2. תלמדו להתייעץ עם מומחים בתחום שלהם. כל בעל עסק סבור שהוא יכול וצריך לעשות הכול בעצמו. זה ממש לא נכון, אפילו הפוך, אתם צריכים לעשות רק את הדבר העיקרי שזה העסק שלכם את כל השאר תשאירו בבקשה לאנשים שמבינים בזה. בשביל זה יש לכם ספקים. אם אתם לא בטוחים איך אמור להיראות כרטיס ביקור- תשאלו מעצב.