בדיקה השוואתית חושפת פערים מהותיים בין המציאות לבין מידע סובייקטיבי המופץ ע"י משווקים וסוחרים. ע"י בדיקה פשוטה תוכל לזהות ולהתעלם ממסרים מגמתיים מטעים ומניפולציות שיווקיות המזלזלות באינטליגנציה שלך ולקבוע בעצמך איזו תוכנת ניהול ושליטה בכיתה הינה האיכותית, המתאימה והמשתלמת ביותר לכיתה שלך.
לנוחותך ריכזנו מספר דגשים שיסייעו לך בתהליך. אנו ממליצים לבצע בחינה בכיתת ההדרכה שלך ולהשוות פרמטרים כגון: ביצועי מערכת, גמישות ונוחות תפעולית ולוגיסטית, אבטחה, התאמה לצרכים, שרות ותמיכה טכנית ומחיר מול תועלת, כדי שבסופו של תהליך תקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירגון שלך.
1. תפקוד תוכנת השליטה בעבודה תחת עומס
תוכנת ניהול ושליטה הפועלת במרכזי הדרכה, מעבדות מחשבים וכיתות אלחוטיות חכמות אמורה לפעול היטב ולהגיב בזריזות גם תחת עומס, ללא פגיעה בחוויית הלמידה. אין חוכמות! תוכנה בעלת מנוע חלש לא תסחוב ותספק ביצועים מאכזבים בעת הפעלת פונקציות תובעניות.
תוכנה הפועלת היטב בעומס, תפעל היטב בכל מצב. תוכנה הנכשלת בבחינה תחת עומס תשאיר אותך בספק לגבי יכולותיה גם בתחומים אחרים.
2. הדמיית מצבי עומס בעת בדיקת התוכנה במעבדה
לצורך הבדיקה יש לייצר עומס רשת. הדרך המהירה והיעילה לייצר עומס ברשת הינה ע"י שידור סרט וידאו או מצגת גרפית הכוללת אובייקטים תלת מימדיים 3D Solid Objects)), ממחשב המורה - למחשבי הכיתה.
3. זיהוי תפקוד איכותי
תוכנת שליטה בעלת טכנולוגיה חזקה תאפשר שידור סרט וידאו ממחשב המורה, מכונן DVD או מהתקן זיכרון נייד (Disk-On-Key), בזמן אמיתי (Streaming). הסרט יוצג בכל המחשבים בו זמנית, באיכות גבוהה ונאמנה למקור. ללא השהייה, ללא קפיצות, ללא קפיאות מסך, ללא הנחתת איכות ומהירות.
4. זיהוי תפקוד מוגבל
תוכנת שליטה בעלת טכנולוגייה מוגבלת אינה מסוגלת לשדר Streaming Video, לכן כדי להציג סרט וידאו או מצגת כבדה התוכנה נאלצת להעביר קודם את קבצי המצגת לכל למחשבים ורק אז להפעיל את הקבצים מקומית מתוך המחשבים עצמם בתהליך הנמשך זמן רב, כתלות בגודל הקובץ (שליחת מצגת במקום שידור Streaming בזמן אמיתי).
ברור כי מורים אינם מעוניינים שהתלמידים יבהו במסך בהמתנה עד שקובץ המצגת יעבור ברשת לכל המחשבים, פעולה המשבשת את דינמיקת השיעור ופוגעת בגמישות וספונטניות ההדרכה, וכמובן אינם מעוניינים ולרוב גם אינם מסוגלים להשקיע את הזמן הנדרש להעברת הקבצים למחשבי התלמידים לפני השיעור או במהלכו.
5. בדיקת שידור מסך
התקן את התוכנה במספר מחשבים הפועלים בכיתת ההדרכה שלך. במידה ובמרכז ההדרכה פועלות כיתות אלחוטיות, עדיף לבצע את הבדיקה בכיתה אלחוטית.
הפעל סרט וידאו בחלון מסך במחשב המורה.
שדר את מסך המורה למחשבי התלמידים ובחן את איכות הסרט המוצג במחשבי התלמידים בהשוואה למקור. מבחינת איכות התצוגה, נאמנות למקור, מהירות שידור, סנכרון בין המחשבים וכו'.
הנע את חלון הצפייה על פני המסך במחשב המורה. וודא כי התצוגה במסכי התלמידים מסונכנת ועוקבת בזמן אמיתי אחר התנועה במסך המורה. ללא השהייה וללא קפיצות וללא "קפיאות מסך".
6. בדיקת צפייה במסכים
הפעל יישום דינמי בחלום מסך במחשב תלמיד, למשל קובץ אנימציה, ובמקביל הפעל במחשב המורה את פונקציית "צפייה במסכי תלמידים".
צפה בתצוגת מחשב התלמיד כפי שהיא מוצגת בחלון מסך במחשב המורה.
הנע את חלון התצוגה במחשב התלמיד.
בחן האם התצוגה איכותית וזורמת, האם קיימת השהייה או והנחתה איכות ומהירות, וכו'.
7. בצע את בדיקות עומס בשידור ובצפייה עם תוכנה אחרת והשווה ביניהן.
הדגמת יכולות שידור HD Video Streaming ברשת אלחוטית ע"י תוכנת Radix SmartClass
לחברת רדיקס ניסיון של מעל 10 שנים בפיתוח, יצוא ושיווק תוכנות ניהול שליטה ותחזוקה מרכזית. רדיקס משווקת תוכנות לשליטה ובקרה בכיתות הדרכה האיכותית והנפוצה ביותר בישראל ומציעה את המבחר העשיר ביותר של דגמים, פונקציות ויכולות, בהשוואה לכל מוצר דומה.
רדיקס מציעה מגוון תוכנות שליטה המותאמות אופטימלית למגוון יישומים וסביבות עבודה כולל: הנדסה, אדריכלות, תיב"ם, גרפיקה, אנימציה ומולטימדיה, למגזרים שונים, ביניהם: חינוך, אקדמיה, תעשייה, הייטק, תקשורת, צבא, ביטחון, בנקאות ופיננסית.
רדיקס מציעה פתרונות למגוון רחב של רשתות תקשורת ופלטפורמות מחשוב, כגון:
Win7 32/64 bit, Mac, iPad, iPhone, iPod, Multipoint-Server, Linux, NComputing, Citrix, Wireless network, Control over Subnet, etc.