מגנטים:
מגנטים משמשים רבות לצורך פרסום בעולם העסקי, חברות ובתי עסק רבים כבר לא מסתפקים בדרך פרסום אחת כדי להגיע לתודעת הציבור, חלוקה של פרוספקטים וכרטיסי ביקור אמנם הם צעדים ראשונים ומאוד חשובים לצורך בניית מוניטין והתרחבות אופקית של העסק אך ידוע שאורך חיי אותם ניירות שאנו מקבלים במהלך כל חיינו לתיבת הדואר הוא קצר ביותר ולעיתים לא ניתן להשיג את יעדנו על ידי פרסום שמתבצע בצורה כזאת בלבד. בעקבות כך, בתי עסק וחברות רבות פונים לפרסום על גבי מגנטים ורואים בכך הליך שיווקי חסר תקדים.
מגנטים לצרכי פרסום יכולים לבוא לידי ביטוי בכמה צורות, ניתן לפרסם על גבי מגנטים לוגו של חברה ולהצמיד את המגנט לפח של רכבי החברה, ממש כמו שעושים עם מדבקות, השימוש במגנטים הפך לתחליף למדבקות שמודבקות על גבי הפח של רכבי החברות, הדפסת מגנט יכולה להיות זולה יותר מהדפסת מדבקה והדבר החשוב ביותר הוא העובדה שניתן לנייד את המגנט ולא להתייסר כאשר אנו רוצים להוריד אותו מפח הרכב בדומה למדבקה שהדבקנו. זוהי רק דוגמא קטנה ליעילות של מגנטים בעולם הפרסום והשיווק.
בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ניתן היום לייצר מגנטים בעלות זולה במיוחד, אלו יבטיחו לנו חשיפה מקסימאלית של האוכלוסייה וקהל היעד לקיומה של החברה או בית העסק אותו אנו מעוניינים לקדם. המגנטים הנפוצים לנו ביותר הם אותם מגנטים קטנים שאנו מצמידים למקרר בבית, מדובר במאין כרטיסי ביקור שמשמשים אותנו לצורך דרכי התקשרות עם עסקים שמהם אנו נרצה להזמין שירות או מוצר בעתיד, אך בשונה מכרטיסי ביקור, לא קיימת חוקיות בדבר גודל המגנטים וכמות המידע הפרסומי שמתפרסם על גבם, ניתן על גבי מגנטים לפרסם מבצעים, שעות פעילות של העסק, תמונות ססגוניות של המוצרים או של בית העסק.
אם כן, אין אפשרות להשתמש אך ורק במגנטים לצורך ביצוע תעמולה פרסומית לעסק או חברה, אך חשוב לזכור כי מגנטים עונים על האינטרסים של שני צידי המטבע, מצד אחד הלקוחות שמחים לקבל מגנטים מאחר והם משמשים אותם בהדבקה של מסמכים חשובים ודפי תזכורת על גבי המקרר ומהצד השני, העסקים והחברות יכולים להיות שמחים בחלקם כאשר הם יודעים שהמגנטים חשופים תמיד לעיני קהל היעד של בית העסק שלהם. ניתן במהלך השנים האחרונות לייצר מגנטים בצורות שונות כהליך פרסומי נוסף לבית העסק, לצורך דוגמא- מגנט בצורת פיצה לפיצרייה או מגנט בצורת חמסה לבית עסק העוסק במתן שירותי מיסטיקה.
האמת היא שכאשר אנחנו עוסקים בעולם של מוצרי פרסום מיוחדים, חובה לזכור שלכל דבר יש את האפקטיביות המיוחדת שלו. הרי אין בעיה ליצור מגנטים, השאלה היא איך יוצרים מגנטים מעולים ומיוחדים.