אתה בעל עסק והחלטת כי אתה רוצה לבנות אתר. הבנת כי אם אתה לא תהיה באינטרנט אתה מפספס כמות גדולה מאוד של לקוחות ואתה חושב שהאינטרנט הנה פלטפורמת פרסום זולה יחסית בה כל אחד יכול למצוא את מקומו ולהציג את הסחורה שלו לעיני כל בלי להשקיע יותר מידי משאבים כספיים.
ובכן אתה צודק, כיום הרבה אנשים הבינו כי לא מספיק רק פרסום בעיתונים קטנים או ברדיו או בטלפון יוכלו להספיק להם, כיוון שתמיד אנשים רוצים לקבל יותר מידע והאינטרנט הוא פלטפורמה מצוינת בשביל זה. לכן אם אתה רוצה אתר אתה צריך למצוא חברה או אדם שהתמחותם הינה בניית אתרים שיבנו לך אחד.
אז איך מוצאים חברה או אדם שהתמחותם הנה בניית אתרים?
קודם כל כמובן שניתן לחפש ברשת האינטרנט. מי שהתמחותו הינה בניית אתרים סביר להניח שיקים לעצמו אתר שמשווק את היכולות שלו. בכל האתרים הללו תוכלו להתרשם מהעבודות שכבר בוצעו על ידי אותו אדם או על ידי אותה חברה. תוכלו גם כמובן לראות המלצות מאחרים שבנו להם אתר והיו מרוצים ממנו
דבר נוסף, תמיד כדאי לעשות מעין סקר שוק וכמובן לפנות לכמה אנשים או חברות במקביל ולבקש הצעות מחיר. תמיד כדאי לעמוד בתקציב שהעמדתם לעצמכם. חשוב מאוד כי כאשר אתם מציגים את הדרישות שלכם תציגו גם את התקציב בו אתם יכולים ומוכנים לעמוד, אל תתביישו לעשות זאת, גם בסכומים קטנים בונים יופי של אתרים.
ומה עם קידום אתרים?
חשוב לציין כי בניית אתרים היא רק קצה הקרחון של תהליך הצלחת האתר אינטרנט שיבנו עבורך. כיום על מנת להתברג בדפי התוצאות הראשונים של מנועי החיפוש, יש גם צורך בחברה שעיסוקה הוא גם קידום אתרים. לרוב חברות שבונות אתרים גם עוסקות בקידום אתרים שכן הדברים קשורים זה לזה שכן תחילה בונים ואז מקדמים.
המשמעות של קידום אתרים היא פשוטה יחסית, בעזרת טכניקות שונות גורמים לאתר להתברג בדפי החיפוש הראשונים של מנועי החיפוש. בדרך כלל מדובר על עדכוני תוכן שונים ושוטפים, עדכוני קישורים המביאים לאתר וכדומה. לרוב יש צורך בהגדרת מילות מפתח קבועות מראש שהינן קשורות לתחום העיסוק של החברה וכדומה.
טל אזרי בלו בניית אתרים 077-460-20-99