אנחנו יכולים לראות מאות חברות של שיווק רב שכבתח בכל העולם מקדמות את המוצרים שלהם או את השירות שהם נותנות כאשר כל חברה כמובן טוענת - המוצר שלי הוא הטוב ביותר.
נוסחת הפלא של תעשיית השיווק הרשתי היא מיתוג עצמי.
אנשים נחשפים לאינסוף הזדמנויות ולהרבה מאוד מוצרים איכותיים אך בסופו של דבר מצטרפים לאנשים ולא לחברות. מפיצים רבים שעוסקים בתחום כבר שוכחים שעסק של שיווק רשתי זהו עסק של אנשים ולא של מוצרים. מי שבאמת מפנים את המשפט ואת המשמעות שלו מבין שהוא צריך לשווק את עצמו ולא את החברה שלו.
זיג זיגלר הוא אחד השמות המפורסמים ביותר בתעשייה של שיווק רב שכבתי. למרות שהוא כבר באזור גיל 70 הוא עדיין מעביר סדנאות וקורסים ומלמד אנשים כיצד להצליח בעסק שלהם. הוא יודע להעביר ערך בסדנאות שלו וללמד אנשים כיצד להגיע לתוצאות טובות יותר. .אפשר ללמוד ממנהיגים אלו, אשר מהווים שם דבר בתעשייה ובנו לעצמם מוניטין עצום בתחום השיווק הרשתי, איך להעביר ערך ואיך למשוך אנשים רבים אשר רוצים להצטרף אליהם ולהיות קרובים כדי ללמוד מהם.
אתם לא צריכים להיות בעלי ניסיון של שנים בתעשייה כדי למתג את עצמכם. אתם אפילו לא חייבים להיות בעלי תוצאות יוצאות דופן כדי למתג את עצמכם.תלמדו דברים שאחרים לא יודעים, תרכשו מוצרים שאחרים לא מוכנים לרכוש ובכך תיצרו לעצמכם ערך מוסף שלאחרים אין.
אתם לא צריכים להיות הרבה שנים בתעשייה של שיווק רשתי כדי להיחשב בעלי ערך. אתם מקבלים ערך באופן מיידי ברגע שאתם יודעים דבר אחד שאחרים לא. אפשר להתחיל עם דבר אחד בלבד.
בפעם הבאה שאתם הולכים לאתר מועמדים עבור העסק שלכם, תחשוב על הערך ועל הפיתרון שאתם יכולים להעניק למועמדים שלכם לפני שתתחילו להסביר להם בטירוף רק על ההזדמנות העסקית. תנו לאנשים ערך ופתרון אמיתי אשר יוכלו לקחת איתם בלי קשר אם הם יחליטו להצטרף אליכם או לא.
הכותב עוסק בשיווק ברשת ובקידום מערכת של שיווק רשתי באינטרנט.