הסודות מאחורי המדפים – במדינת הגמדים....
זה החל כבדיחה והסתיים בסיפור רציני.
האם זה אמיתי בכלל ?
עופיון או פרגית ?
קרפיון או צנונית
גזר גמדי או כרוב ניצנים ?
מלון או מלונית ?
פומלה או פומלית ?
מלפפונים זעירים ועגבניות שרי
האם באמת אנו מעדיפים אותם קטנים - ואז באמת לאורך ולגודל ישנה חשיבות ?
מסתבר שהעולם אוהב דברים מסוימים קטנים, זעירים ושימושים יותר, בעיקר בכל מה שקשור לנשיאה, משקל, נפח ומנגד יש מוצרים וחפצים אותם הוא אוהב גדולים ומרשימים, בעיקר על מנת להראות לאחרים, כמו בית גדול יותר מכונית וכדומה.
בתחום המזון, השקיעו היצרנים הרבה מאמצים על מנת להגדיל אריזות ולהשיא את הפדיון, אם כי לאחרונה רואים פנייה גם לאריזות הקטנות או יותר נכון לומר האריזות המוקטנות, אשר דומות במראן "לרגילות", אלא שהן קטנות יותר ודווקא שם הרווח שהם גדול יותר.
קטשופ, חלב עמיד, מיונז, חלב רגיל,חומוס וסלטים מוכנים.
בעידן בו עולה תוחלת החיים מחד גיסא ומאידך גיסא עולה גם שיעור המשפחות החד הוריות או הגרושות (הקיים קשר ?) והאלמנות, ישנה חשיבות רבה לאריזות הקטנות, אשר מיועדות ליחידים.
אז למה מחירי הגמדים במקרר וגם מחוצה לו, יקרים כול כך ?!
נכון הם לא מיוצרים בפסי ייצור המוניים, אך עדיין זו לא סיבה לגבות מאיתנו כול כך הרבה, על כול כך קצת !
נכון אנו קטנים וחלשים ולעיתים גם מבוגרים, אך האם זו סיבה מספקת לגבות מאיתנו כול כך הרבה, על כול כך קצת ?
למה לא תנהגו איתנו, כמו שאתם נוהגים עם שאר המוצרים והמבצעים ?
מדוע אנו לא רואים מבצעי כמות ומחיר גם על האריזות הקטנות ?
למה אין מבצעי מחיר טובים למי שקונה כמה אריזות קטנות ?
למה אין מבצעים גם לזקנים ואו למשפחות חד הוריות ?
מה לא מגיע לנו - שהרי אומרים לנו שאנחנו רק מתחזקים וגדלים משנה לשנה !
מדוע לא רואים הנחות על סל של מוצרים קטנים - האם בגלל שאנו לא חשובים ?
האם בגלל שאנו קונים רק את האריזות הקטנות ?
האם בגלל שאנו גמדים וגם ככה נמוכים ולא חזקים וגם לא צעירים, אתם לא כול כך מתחשבים בנו ?!
יובל לובנשטיין, יועץ בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה מלווה חברות בתחום בכל הקשור למיזוגים ורכישות. שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות מובילות בישראל כמו שופרסל והום סנטר