דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת מאמרים לקידום אתר 

מאת    [ 30/09/2011 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2601 פעמים ]

כתיבת מאמרים לשם קידום האתר באינטרנט זו שיטה שעובדת. אמצעי זה מבורך משתי סיבות עיקריות – שיתוף ידע בחינם בין האתר לאחרים, ו"זריעת" האתר במילות מפתח חשובות לקידומו ברשת החיפוש של גוגל. יש החוששים מחשיפת הידע שלהם ברבים כי ידע זה כוח וכוח זה כסף. החדשות הטובות הן שאם לא תשתף את הידע שלך ברבים, מתחריך יעשו כן וההבדל היחיד יהיה שהאתר שלהם יקודם ושלך? לא. כמובן שאין צורך לשתף את קוראיך בכל הידע שצברת לאורך חייך המקצועיים, גם אי אפשר לעשות זאת במאמר המכיל בין שלוש מאות לחמש מאות מילים. שתף מספיק על מנת לעניין את קוראיך להיכנס לאתר שלך כדי לראות מה עוד יש לך להציע. עשה זאת כך.

עיקרון חשוב בכתיבת מאמרים שבועיים לקידום האתר היא ההקפדה על שיווק עדין של מוצריך. אל תהיה אגרסיבי בשיווק יכולותיך ומוצריך במסגרת המאמר, כי מי שכן יקרא אותו, יירתע ממנו במקום להמשיך לקרוא וסביר להניח שלא ירצה להיכנס לאתר בעל שיווק מסוג כזה. למשל, צוות "כותב טוב" אינו עוסק רק בכתיבה שיווקית אלא גם בכתיבת ספרי ביוגרפיה וספרי מקצוע. הנה הלינק. זה היה אגרסיבי? תשפטו אתם.

כתיבת מאמרים מדי שבוע יכולה להיות מעייפת, ועבור רוב האנשים בלתי אפשרית. אלו מכם שבוחרים להתאמץ קמעה ולעשות זאת יגלו שאינם רק משתפים ידע, הם גם לומדים לא מעט תוך כדי. אחרים יעזרו בצוותי כתיבה כדוגמת 'כותב טוב'. מי שאכן מתאמץ ומקדם את האתר שלו באמצעות כתיבת מאמרים לקידום האתר, יגלה שנושאי האמרים שלו וחלק מתוכנם יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל עבור מי שחיפש מידע בנושא. על כן חשוב להיעזר בכתיבה טובה כדי להפוך את המאמר לאמצעי מכירה יעיל אשר כתוב טוב ומכיל מידע בעל ערך. יש עסקים שבמסגרת תקציב הפרסום שלהם קיימת אפשרות לשלם לכותבי מאמרים חיצוניים, אחרים פשוט יתאמצו יותר ויכתבו בעצמם, אך יגלו בבא העת שהדבר השתלם להם.

זה השלב במאמר בו אנו אמורים להזמין אתכם להתעניין בשירותי כתיבת המאמרים של "כותב טוב", אבל להכניס בשלב זה עוד לינק לאתר שלנו יהפוך אותו למאמר המשווק באופן... אגרסיבי מדי. גם ככה שילבנו פה שלושה לינקים לאתר וזה מספיק בהחלט. אז נסכם ונסיים בכך שכתיבת מאמרים שבועיים לקידום האתר שלכם היא לא רק דרך נהדרת לקידומו, היא גם אמצעי עבורכם, לעבור מעין קורס שבועי ברענון החומר עליו אתם אמונים, וקבלנו Win-Win Situation אמיתי.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב