נתחיל דווקא בהגדרת לוח מודעות ברשת , לוח מודעות הינו אתר המיועד לקונים ולמוכרים כאחד , מטרתו היחידה ליצור אינטראקציה בין הקונה למוכר בצורת שידוך לצורך קניה.
האומנם?
האם באמת כל לוחות המודעות ברשת מבקשים ליצור שידוך - נראה לפעמים כי לוחות מודעות ברשת מבקשים פשוט ליצור מאגר של מוכרים שיודעים האחד על שאיפותיו של השני (כלומר המתחרה) , לטענה זו נחזור אחר כך.
האם באמת לוח מודעות רוצה שהמודעות יוסרו ממנו, אני בספק, הרי ככל שיש יותר מודעות כך נפח האתר גדול יותר וככל שנפח האתר גדול כך תעבורת הגולשים גבוהה יותר , הרי בואו נתוודה , אף אחד מאיתנו לא יכנס ללוח ריק , אנחנו הרי אוהבים לפרסם ואז לראות כל יום כמה אנשים נכנסו למודעה שלנו...
אם כבר הזכרתי את נושא הפרסום , אחזור כעת לטענת הפתיחה , מדוע יש אינטרס לבעלי הלוח שהקונים ידעו מה מציעים המוכרים ושהמוכרים ידעו מה יש למתחרים שלהם - שאלה זו עומדת בבסיס הלוח , ידוע לכולנו שכשאנו רוצים לקנות דבר מה אנו רואים אותו בעניי רוחנו , ידוע לכולם שכשאנו רואים מה מציע המתחרה אנו עולים עליו בתיאור המוצר שלנו, אם כך , כשאני מגיע לקנות מהלוח סביר להניח שכשאני רואה דירת 5 חדרים מפוארת (כך על פי המפרסם) סביר להניח שהפאר יהיה בדירת השכן , רוב הפעמים שמודעה מתפרסמת בלוח היא מופרזת, כלומר, אם רק ניתן היה לנטרל את היכולת של המוכרים לראות את מודעות המתחרים שלהם זה היה נהדר.
ישנה עוד בעיה , איך עושים את זה , לאחרונה נמצאה שיטת פרסום חדשה , נקרא לה "לוח קונים ברשת" או "הלוח ההוגן " , מה השיטה? למעשה מידור מלא של המוכרים , הם רק מפרסמים מודעה ולא רואים את המתחרים , מה הם כן רואים? הם רואים את הקונים...
איך עובד "לוח קונים ברשת"? ראשית הוא עובד בשיטת ההוגנות , כלומר הפרסום בו חינם ואינו מותנה בתשלום כלשהו , שנית , הקונים הם אלו שמפרסמים את המצרך לו הם נזקקים , המוכרים עושים זאת גם כן אבל בדף נפרד , כך נוצר מצב שברגע שהוזנה מודעה , המערכת היא זו שמבצעת את ההצלבה בין הקונה למוכרים האידיאלים שלו.
חדר עסקאות בין קונה למוכר בלוח קונים ברשת הוא החדר שבו מזמינים המוכרים את הקונים לדו שיח , לא עוד שיחות טלפון מביכות אלא אחד על אחד בצ'אט מה שאומר שלא חייבים לנתק את השיחה...
אז למה בעצם אנחנו לא עובדים ככה?
אנחנו מחכים שיקום אתר כזה , אתר שהוא לוח של קונים ברשת , לוח הוגן , לוח חינם.
האומנם?
האם באמת כל לוחות המודעות ברשת מבקשים ליצור שידוך - נראה לפעמים כי לוחות מודעות ברשת מבקשים פשוט ליצור מאגר של מוכרים שיודעים האחד על שאיפותיו של השני (כלומר המתחרה) , לטענה זו נחזור אחר כך.
האם באמת לוח מודעות רוצה שהמודעות יוסרו ממנו, אני בספק, הרי ככל שיש יותר מודעות כך נפח האתר גדול יותר וככל שנפח האתר גדול כך תעבורת הגולשים גבוהה יותר , הרי בואו נתוודה , אף אחד מאיתנו לא יכנס ללוח ריק , אנחנו הרי אוהבים לפרסם ואז לראות כל יום כמה אנשים נכנסו למודעה שלנו...
אם כבר הזכרתי את נושא הפרסום , אחזור כעת לטענת הפתיחה , מדוע יש אינטרס לבעלי הלוח שהקונים ידעו מה מציעים המוכרים ושהמוכרים ידעו מה יש למתחרים שלהם - שאלה זו עומדת בבסיס הלוח , ידוע לכולנו שכשאנו רוצים לקנות דבר מה אנו רואים אותו בעניי רוחנו , ידוע לכולם שכשאנו רואים מה מציע המתחרה אנו עולים עליו בתיאור המוצר שלנו, אם כך , כשאני מגיע לקנות מהלוח סביר להניח שכשאני רואה דירת 5 חדרים מפוארת (כך על פי המפרסם) סביר להניח שהפאר יהיה בדירת השכן , רוב הפעמים שמודעה מתפרסמת בלוח היא מופרזת, כלומר, אם רק ניתן היה לנטרל את היכולת של המוכרים לראות את מודעות המתחרים שלהם זה היה נהדר.
ישנה עוד בעיה , איך עושים את זה , לאחרונה נמצאה שיטת פרסום חדשה , נקרא לה "לוח קונים ברשת" או "הלוח ההוגן " , מה השיטה? למעשה מידור מלא של המוכרים , הם רק מפרסמים מודעה ולא רואים את המתחרים , מה הם כן רואים? הם רואים את הקונים...
איך עובד "לוח קונים ברשת"? ראשית הוא עובד בשיטת ההוגנות , כלומר הפרסום בו חינם ואינו מותנה בתשלום כלשהו , שנית , הקונים הם אלו שמפרסמים את המצרך לו הם נזקקים , המוכרים עושים זאת גם כן אבל בדף נפרד , כך נוצר מצב שברגע שהוזנה מודעה , המערכת היא זו שמבצעת את ההצלבה בין הקונה למוכרים האידיאלים שלו.
חדר עסקאות בין קונה למוכר בלוח קונים ברשת הוא החדר שבו מזמינים המוכרים את הקונים לדו שיח , לא עוד שיחות טלפון מביכות אלא אחד על אחד בצ'אט מה שאומר שלא חייבים לנתק את השיחה...
אז למה בעצם אנחנו לא עובדים ככה?
אנחנו מחכים שיקום אתר כזה , אתר שהוא לוח של קונים ברשת , לוח הוגן , לוח חינם.