דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 כללים בעזרתם פייסבוק יעזור לך להצליח 

מאת    [ 19/10/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2555 פעמים ]

השבוע שאלה אותי חברתי בעלת עסק קטן:" למה בעצם אני צריכה פייסבוק?"

עמדתי לתת לה את שלוש הסיבות העיקריות:


    • כולם שם.
    • קל לתפעול .
    • ברובו חינמי.

ואז המשיכה חברתי ואמרה:" הסבירו לי  שהפייסבוק הוא בעצם מה שהיה פעם לוח המודעות של הכפר, כולם רואים אותו, כי יש רק אחד כזה ומי שרוצה למכור מפרסם שם"

ממש לא.

נכון, פייסבוק משמש היום  כאחד הכלים האפקטיביים ביותר כדי להעביר מסרים, לשכנע אנשים, ולגייס אותם לעשייה, אבל מי שמשתמש בו כלוח המודעות של הכפר ויש רבים כאלה, פשוט נעלם, מתמזג עם רעשי הרקע ומחמיץ את האפקטיביות של המדיה.

 

הפייסבוק הוא רשת חברתית, כלומר אנשים יוצרים קשרים עם אנשים.

כמו בחיים האמיתיים  כדי שהקשרים האלה יהיו נעימים ומוצלחים צריך לשמור על כמה כללים בסיסיים.


    • אל תשעממו.עוד מודעה על מבצע סוף עונה  לא מעניינת.

 הגולשים רוצים להכיר את האדם ולא רק את העסק.

סטטוסים על דברים קטנים מהחיים שמעוררים הזדהות או תחושה של חשיפה אישית, מעוררים תגובות טובות. אוכל, שינה, ילדים, עבודה, וכמובן, בעלי חיים.

 כשאמרתי דברים קטנים מהחיים לא התכוונתי ל:"עושים על האש בבית של דויד"

 נסו לכתוב סטטוסים קצרים וקולעים.

 שתפו על הקיר שלכם  קישורים, תמונות  או סרטונים מצחיקים שנתקלתם בהם ברשת.

אני רוצה להדגיש- הסטטוסים, הקישורים התמונות והסרטונים לא חייבים להיות קשורים לעסק שלכם. הרעיון הוא לא לנסות למכור כל הזמן, אלא ליצור אינטראקציה אנושית.

 

2.  אל תתייגו. זה לא מנומס , זה מעצבן ולכן זה גם לא יעיל. בפעם הראשונה והשנייה מי שתייגתם יסיר את התיוג בשקט, בפעם השלישית הוא עלול לבטל חברות אתכם, או להסתיר את הפרסומים שלכם.

התיוג גם מתייג אתכם בתודעה של שאר הגולשים כספאמרים וזה לא מה שאתם רוצים.

יש לכם תמונה/ מודעה שחשוב לכם להפיץ? בקשו מחבריכם לשתף.

אם התוכן יהיה מעניין רובם יעשו את זה גם בלי שתבקשו.

 

3.אל תפלשו. הייתם נכנסים לבית של חבר ומתחילים להזיז רהיטים ולתלות תמונות? ברור שלא, אלא אם כן החבר ביקש מכם.

אם אותו חבר לא הזמין אתכם לשתף אצלו על הקיר-  אל תעשו את זה, ובכל מקרה עדיף שהוא זה שישתף. זה גם שומר על התדמית שלכם, וגם מאפשר לו להוסיף משפט המלצה בנימה אישית. כשמישהו אחר מעיד כמה המוצר שלכם נהדר זה תמיד יותר אפקטיבי .

מאותה סיבה בדיוק אל תזמינו אנשים לאירועים או תוסיפו אותם לקבוצות שאתם לא משוכנעים  שהם מעוניינים בהם.

לסיכום, שמרו על הכללים הבסיסיים האלה ותוכלו ליהנות גם  מהרחבת הקשרים החברתיים שלכם וגם מהרחבת מעגל הלקוחות שלכם בדרך הרבה יותר אפקטיבית ומהנה מלוח המודעות של הכפר.

בהצלחה.

 

 

 

 

 

 

שרית פליין, כותבת תכנים אישיים ומקצועיים. בלוגרית. 


  http://saritflain.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב