שיווק דרך דוא"ל
שיווק בדוא"ל, או שמירה על רשימות תפוצה, הוא למעשה שיטת השיווק הפופולרית ביותר בתוכניות שותפים אסטרטגיה בגלל שאינה דורשת שותפים פעילים כדי לתחזק את האתר בכל יום.
באסטרטגיה זו בשיווק שותפים, מה שאתה בעצם עושה זה לשמור רשימה של הדוא"ל של לקוחות פוטנציאליים שלך ולספק להם את המאמרים הרלוונטיים עם מוצרים של תוכניות שותפים תוכניות שאתה מקדם.
מאמרים שתספק לאנשי הקשר שלך עם לא צריך תמיד להיות איכותיים. עבור אנשים רבים מוצאים סוגים כאלה של דואר אלקטרוני מעצבן.
במקום זאת, הוא יהיה יותר טוב אם אתה מספק להם משהו אינפורמטיבי רק להוסיף מודעות טקסט קטנות קישור לאתר סוחר שלך.
ישנן דרכים רבות על איך אתה יכול לקדם את המוצרים השותפים שלך במצב לא מקוון. בין המדיום הנפוצות עבור מבצעים כגון מסווגים מודעות, חוברות ועלונים.
מודעות מסווגות בדרך כלל היה לעבוד טוב יותר בהשוואה לשני האחרים כי מודעות מסווגות לעיתים קרובות בכתבי עת לקהל רחב יותר.
גם בעסק של שיווק רשתי או כמו שהוא נקרא באנגלית MLM אפשר לנצל את הכוח של הדוא"ל כדי למשוך מועמדים חדשים, רק יש לשים לב שאתה עושה זאת נכון.
כתיבת ספרים אלקטרוניים
איפה הכסף בספרים אלקטרוניים היא שאלה מעולה. קודם כל השאלה היא האם יש לך כישרון בכתיבה כי כתיבת ספר אלקטרוני יכולה להיות הדרך הטובה ביותר בשבילך כדי לקדם את מוצרי שותפים שלך בהעדר האתר בפועל.
בדיוק כמו מיילים עלונים, הקוראים שלך יהיה טוב יותר להעריך את הספר האלקטרוני שלך אם זה לא ארוך מדי. הקפידו, עם זאת, כדי להפוך את התוכן של הדואר ספרים ביחס מוצרי שותפים בפועל אתה מקדם.
בדיוק כמו ב שיווק בדוא"ל, אתה יכול פשוט להציב מודעות טקסט או באנרים איפשהו לקראת סוף הספר האלקטרוני שלך, כי קישורים אל האתר שלך.
דרך שיווק רב שכבתי ( mlm ) אפשר לראות הרבה מאוד לקוחות שיגיעו לאתר שלך דרך מדריך אלקטרוני שרשמת, במידה והוא איכותי.
אם אין לך אתר ובכל זאת רוצה להיות משווק ברשת את יכול גם להשתמש במאמרים שמטרתם ליידע אנשים על נושא מסוים כדי לקדם את המוצרים בשיווק השותפים שלך או להוסיף קישורים לאתר שלך או של הסוחר. מאמרים טובים יכולים לייצר לך הכנסה נוספת קבועה ויציבה.
הכותב עוסק בתחום השיווק ומתעניין בעסקים של חברות שיווק רשתי.