פתחתם עסק חדש, זו תקופה שבה אתם משקיעים הרבה ומכניסים מעט. רצונכם להגדיל את ההכנסות ולהגיע מהר לאיזון. נדמה לכם שקל ונכון יהיה יותר לבצע פחות הוצאות. האמנם?
האם כל שקל שאתם מוציאים בפתיחת העסק הוא באמת הוצאה? ברור שלא!!! בשלב זה עיקר הכספים הולכים להשקעות, וכשמדובר בהשקעות, צריך לפעול בחישוב נכון, אבל גם לזכור שאלה אמורות לכסות את עצמן בהמשך ולהביא להכנסות.
אז מה באמת צריך לעשות? צריך להגדיל את ההשקעות, אבל לשים לב שאלו באמת תהיינה השקעות ולא סתם הוצאות.
למשל, שיחות טלפון – בהן בהחלט ניתן לחסוך, באמצעות חלוקה נכונה יותר של השימוש בין הטלפון הסלולרי לטלפון הקווי. עוד ניתן לחסוך בשיחת טלפון באמצעות שימוש בדואר אלקטרוני.
אבל ברכישת ציוד ובפרסום ... - רגע ... אלו הן השקעות, אז אולי בהן לא כדאי לחסוך. טעות ... חסכון מוגזם, עד כדי אי ביצוע ההשקעות הללו אכן יגרום נזק. אלא שתכנון נכון של הרכישות ושל פעולות הפרסום, יכולות לצרוך סכומי כסף קטנים יותר ולהביא ליותר הכנסות.
אז איך עושים פרסום בצורה נכונה? משתמשים בכלי הפרסום הנכונים עבורכם?
הפיתוי לפרסם בעיתונות המודפסת, ברדיו ובטלוויזיה ואולי גם בקולנוע ובשלטי חוצות הוא גדול מאוד. האם הוא כדאי? אם תעמיקו לחשוב תראו שגם לא תוכלו למדוד את תועלת הפרסום הזה, ובעצם לא תוכלו בכלל לדעת אם נוסף לכם ולו לקוח אחד בזכותו, וגם העלויות בשיטה זו הן גדולות מאוד. אז לעסקים ותקים ובעלי תקציבי ענק, כדאי אולי גם להשתמש בכלים אלו, אבל בודאי שלא לעסק מתחיל.
אבל כבר אמרנו שלוותר לחלוטין על פרסום, זו תהייה שגיאה חמורה מצידכם. אז נכון ... סביר בהחלט שלא מאה אחוז הלקוחות הפוטנציאלים שלכם גולשים באינטרנט, וגם את המיעוט שלא גולש לא תרצו להפסיד. אבל הרוב כן גולשים, וגם מי שאינם גולשים יש להם מכרים שכן.
הפרסום באינטרנט יכול להיות ממוקד, לפנות רק אל קהל היעד בו אתם בוחרים, וגם אם איננו זול, הוא הרבה פחות יקר מהפרסום בדרכים האחרות, והסיכוי שיביא תוצאות מועילות גדול הרבה יותר.
אז ... בעלי עסק חדש ... רוצים לקוחות והכנסות? רוצים מהר יותר לכסות על השקעותיכם בעסק? פרסמו באינטרנט.
נוכחות אינטרנטית בראש גדול בשבילכם תמיד