במהלך בנית אתר אנו נדרשים להפנות תשומת לב לעניין חשוב ביותר והוא כתיבת קוד האתר באופן שיהיה מובן למנוע החיפוש גוגל ויאפשר לו להבין באיזה תחומים עוסק האתר ומה מטרתו.
תכנים רבים כגון פלאש ותמונות אינם נגישים לגוגל ויש צורך "להודיע" לו במה הם עוסקים.
בנוסף צריך לדעת להשתמש בתגים ובתכונות התגים ולשלב בהם מילות מפתח מתאימות.
נציג כאן כמה דוגמאות לאופטימיזציה של קוד בצורה נכונה.
• כותרות מודגשות באמצעות התג H1
ניתן וצריך לשלוט בעיצוב באמצעות Css וכן כותרות משניות באמצעות התג H2
דוגמה:
טיסות
• קידום לינקים - הוספת תגי title עם טקסט רולוונטי לקידום לינקים דוגמה:
טיסות
• קידום תמונות - הוספת תגי alt עם טקסט רולוונטי לקידום תמונות
• הוספת טקסט "עשיר " - הוספת טקסט המכיל מילות קידום החוזרות על עצמן בכל מיני צורות הכתיבה השונות.
דוגמה:
באתרנו אנו מציגים טיסות שונות ליעדים ברחבי העולם, בין היתר טיסות לניו-יורק במחירים מיוחדים, טיסה לאמסטרדם במחיר פיצוץ , טיסה לבנגקוק במחיר סוף הדרך וטיסה להונג קונג במחיר חבל על הזמן.
כל המזמין טיסה להונלולו עד תאריך 03/03/3333 יזכה בטיסה לירח חינם.
וכן לגבי שאר מילים חשובות באתר
• בדיקת אחוזי הצפיפות של מילת המפתח בדף ברמות שבין 3 ל 7 אחוז צפיפות למילה.
• הדגשת מילים חשובות - באמצעות התג "בולד"
• הפניית לינקים לאתר ומחוץ לאתר - חשוב לסדר את האתר ע"פ דפים , כשכל דף ממוקד במילות מפתח היחודיות לו.
נכתב ע"י עדיאל מיכאלי בונה אתרים , מקדם אתרים מקצועי ויועץ בתחום שיווק באינטרנט.
http://www.Cool-Designs.org