ימי הפקת סרט תדמית לקידום העסק כימי תעשיית הפרסום המודרני. מאז שפרץ לחיינו העידן התעשייתי שהביא אתו אפשרויות בתחום הקולנוע והטלוויזיה חברות גילו שמאוד יעיל להפיק סרט תדמית מקצועי ואיכותי וההשפעות שלו הם מאוד אפקטיביות. המאפיין החשוב ביותר של סרט תדמית לקידום העסק בניגוד לאמצעי פרסום אחרים שאנחנו מכירים כדוגמת פרסום בעיתון, פליירים, דיוור וכו.. מדובר במצור שניתן לשחזור פעם ועוד פעם והוא איננו מתכלה. ניקח לדוגמא פרסום בעיתון המודעה קיימת כל זמן שהעיתון בידי הקוראים, סרט התדמית לעומת זאת קיים בכל עת ואיננו מתכלה וניתן לנגן אותו שוב ושוב.
סרט תדמית לקידום העסק בתקופות השונות סרט תדמית לקידום העסק לפני כעשורעד לפני כעשור הפקת סרט תדמית היתה פעולה מאוד יקרה, הציוד המקצועי, כח האדם הייחודי שנדרש לביצוע המלאכה היה יקר ולא מצוי. כתוצאה מכך רק חברות עשירות ומבוססת יכלו להרשות לעצמם הפקת סרט תדמית לקידום העסק. הסרטים היו מושקעים מאוד שכן מי שכבר יכל להרשות לעצמו את ההוצאה הזו יכל להרשות אותה בגדול.
סרט תדמית לקידום העסק כיוםכיום ,בסך הכל עשור מאז, נוצרה מהפכה בתחום. מחד גיסא עלויות ההפקה של סרטי תדמית לקידום העסק ירדו באופן תלול. כמעט לכל אדם ביישוב יש נגישות למצלמת וידאו באיכות שידור, שאך לפני כעשור עלה עשרות אלפי שקלים. מאידך גיסא יכולת ההפצה של סרט תדמית לקידום העסק גדלה מאוד. כיום בעידן הרשתות החברתיות ובראשם היוטיוב, שנרכשה על ידי גוגל, הפצת סרט כלשהו יכולה להיעשות בחינם ובמהירות לתפוצה של מיליונים. משום כך אנחנו מוצאים שגם חברות קטנות ולא עשירות יכולות להרשות לעצמם הפקת סרט תדמית לקידום העסק כחלק מכלי הפרסום והשיווק שלהם.
סרט תדמית לקידום העסק בעתידהמגמות כיום מצביעות על כך שבעתיד הלא רחוק הפקת סרט תדמית לקידום העסק תהיה פעולה שכל אחד יוכל לבצע בעצמו כשם שראינו בעבר שכתיבת מכתב מודפס היתה נחלתם של בודדים שידעו לכתוב במכונת כתיבה או שהיה להם נגישות לכך, והם לא היו רבים, לעומת המצב היום שכל אדם נגיש למחשב ויכול להפיק מכתב מודפס איכותי, כך נראה בעתיד יותר כלים ושיטות שיהפכו את הפקת סרט תדמית לקידום העסק לתהליך לקל ופשוט וזמין לכל דכפין.
אולם עד שהעידן הזה יפציע ויזרח עלינו נוכל לפנות לחברה להפקת סרטים שתוכל לעשות עבורנו את העבודה בצורה הטובה והמקצועית ביותר.