דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אני בעמ 7 כללים למיתוג אישי באינטרנט 

מאת    [ 01/11/2011 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2029 פעמים ]

חברות משתמשות במיתוג לצורך חיזוק הקשר שלהם עם לקוחותיהן, בעולם העסקים של היום אנו
חייבים לפעול באותו האופן בכל האמור ללקוחותינו ולכל האנשים הנמצאים ברשתות הקשרים
שלנו(לקוחות ובעלי עניין פוטנציאלים...).

בשנים האחרונות אנו מרבים לשמוע את המונח "מיתוג אישי", אחת הסיבות העיקריות
לכך הנה ההתפתחות אשר חלה ברשת האינטרנט וצמיחתן של הרשתות החברתיות. אלה הפכו
לכלי רב משמעות בכל האמור לפיתוח העסקי והאישי שלנו. הדבר כאמור מקבל משנה תוקף
בכל האמור לקהילת הפרילנסרים!

לפני יותר מעשור, היה זה תום פיטרס (הגדול) אשר ציין לראשונה כי בעולם העסקים אנו קודם
כל, המנכ"לים של החברה של עצמנו ותבע את המושג – אני בע"מ. להגדרתו
התפקיד המרכזי שלנו בכדי להיות חלק מהוויה בעולם העסקים, הנו להיות "ראש
מחלקת השיווק" של המותג שנקרא "אני".

גם אם הנכם חלק מארגון וגם אם הנכם פרילנסרים, עליכם לזכור – אנשים עושים עסקים עם
אנשים ולא עם ארגונים. אנשים יעבדו עם אנשים שהם מעריכים מקצועית, מכירים ואוהבים.
לפיכך בכדי לקדם את המוצר שלכם עליכם להשקיע רבות בפיתוח רשת הקשרים שלכם וטיפוחה.
בהקשר זה, צמיחת האינטרנט השפיעה רבות על היכולת שלנו לפתח, לנהל ולתחזק את רשת
הקשרים שלנו וזירת האינטרנט הפכה משמעותית ביותר בכל האמור ליכולת שלנו לשווק את
המותג שלנו. (זכרו – נתינה והקשבה הם אמצעי מפתח לפיתוח רשת הקשרים שלנו, יתר
ההמלצות בהקשר זה בכתבה אחרת בנושא). 

להלן 7 כללים מרכזיים בכל האמור לבניית המותג האישי שלכם ברשת –


1. תמצאו את הלהט שלכם. תכתבו את הסיפור שלכם.

2. תתקדמו – העניין לא רק להיות מוכרים,אלא להיות מוכרים על סמך דברים שעשיתם.

3. תהיו מותג בעל ערך – תגעו בקהילה/רשת שלכם ותעזרו לה להצליח (לא מגיעים לשם לבד!)


4. תדברו על אנשים אחרים – אתם זה לא העניין. תדברו כמה שיותר על אנשים אחרים


5. תיחצ"נו את המותג שלכם – הקימו אתר, תכתבו בלוג, הזמינו חברים להגיב לדברים
שאתם כותבים, תפיצו את המידע שלכם ברשתות החברתיות – שיתוף.שיתוף.שיתוף! תחליטו על
אסטרטגיית תוכן אשר תכיל תמהיל של פוסטים, קטעי וידאו, סקרים, מענה לשאלות ברשתות
החברתיות. תהיו נוכחים באמת במקומות הנכונים לכם ברשת.

6. חשבו קטן – יחסי ציבור זה לא רק ערוץ 2 ...בלוגים של חברים, רשתות חברתיות,
מקומונים –אלה לא מילים גסות.


7. אף פעם אל תנוחו על זרי הדפנה – תחדשו, תעדכנו, תספרו, תצטיינו, תפתחו, תתנו,
תשתפו! (תשאלו את מדונה, רוקי1,2,3,4,5,6 , ראו ערך - סטיב ג'ובס!)


הכותב
הינו, פרילנסר, יזם סדרתי וממייסדי By The People, קהילת הפרילנסרים של ישראל


By The People הינם קהילת הפרילנסים של ישראל.

אם אתה פרילנסר או מעוניין להיות פרילנסר הכנס לאתר שלנו ב- www.bythepeople.co.il וצור קשר.

 


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב