לשם מה נחוץ קופירייטר?
קופירייטר זהו תפקיד מפתח בתעשיות מודרניות רבות. עם זאת, אנשים רבים אפילו לא יודעים את משמעות המילה קופירייטר, שלא לדבר על תפקידו של קופירייטר זה. קופירייטר זהו לא סתם כותב. ההבדל בין כתיבה ספרותית, או כל כתיבה אחרת, לבין כתיבתו של קופירייטר הינה במודעות. קופירייטר הינו מודע לכל מילה ולכן בוחר ובורר אותה בקפדנות יתרה. לכן, קופירייטר שוכרים במצבים כאשר יש לכתוב מספר מאוד מצומצם של מילים בטקסט מסוים, אך כל מילה צריכה לשרת את מטרת הטקסט. מטרתו החשובה ביותר של קופירייטר הינה להבחין בין עיקר לתפל.
האם ניתן למצוא תחליף טכנולוגי של מתרגם?
מתרגם זהו תפקיד שכיום יש לו מחליפים רבים. אנשים מסוימים מעדיפים במקום לפנות לשירותיו של מתרגם מקצועי, מתרגמים טקסטים באמצעות מתרגם אלקטרוני.אך הניסיון מראה ששימוש בתוכנות מתרגם אוטומאטי לעולם לא תיתן תוצאות איכותיות כמו מתרגם מומחה. מתרגם אמיתי לא רק מתרגם באופן יחידני כל מילה. כמו קופירייטר, גם מתרגם צריך להבין לעומק את המשמעות של כל מילה וביטוי, על מנת לתרגם אותה באופן שישרת את המטרה, כמו גם בעבודת קופירייטר. מתרגם איכותי יעשה כל תרגום איכותי ומובן כמו המקור.
כתיבה שיווקית ומדוע מומלץ לפנות למומחים לשם השגתה?
כתיבה שיווקית זהו תחום חשוב נוסף במסגרת שירותי כתיבה, דוגמת קופירייטר או מתרגם. כתיבה שיווקית גם היא משרתת מטרה ספציפית מאוד, והיא למכור מוצר מסוים באופן ברור אך בלתי מציק. כתיבה שיווקית נדרשת להיות מעניינת וקולחת, בכדי שהקורא ייהנה ממנה ואף ילמד משהו חדש, אך עם זאת למכור באופן מובהק את המוצר אותו כתיבה שיווקית זו מפרסמת.