החברות הגדולות והבינוניות במגזר הכללי אינן מתייחסות לשיווק המגזרי ברצינות הראויה ומפנות אליו את הקמפיינים הקיימים, עם תרגום לערבית והתאמה מינימאלית, אם בכלל. ההתאמה הנדרשת היא קריטית להצלחת הקמפיין (פרסומי, שיווקי, קד"מי, תקשורת שיווקית) וחשוב מאד לעבור בזהירות על הקמפיין ועל כל מרכיביו ולהתאים אותו לצרכים המגזריים.
בהתאמה (אדפטציה) יש להתחשב במסורות, דתות, מגמות, דמוגרפיה בחתכים שונים ובעיקר יש לעשות זאת תוך ראייה רחבה והכרת המגזר על בוריו. לעיתים- והנסיון המצער מלמד אותנו זאת- לא נערכה ההתאמה הנכונה, הקמפיין נכשל ואותה חברה קיבלה "רגליים קרות" והסתלקה מנתח השוק הגדול והמבטיח של המגזר. פרסומאים חובבניים שהבטיחו "קמפיין במגזר הערבי" התגלו כמי ששלחו את המודעה לתרגום ובכך חשבו שסגרו עניין.
לדור הצעיר ולמעמד הביניים המתהווה יש תפיסה חדשה לגבי צרכנות, מקומות בילוי, בילוי "מעשיר" כמו מוזיאונים, אתגרים, טיולים. השינוי בדפוסי החיים, האינטרנט והתקשורת הפתוחה, הנגישות וההשתלבות הגוברת בתעסוקה במגזר הכללי יצרו דור חדש ואחר שאינו מהסס לחפש לעצמו בילויים ובנוסף- להשתלב בצורות התשלום החדשות של קניה באינטרנט ותשלום בכרטיסי אשראי. דור זה צמא לתרבות ולחדשנות ומהווה פוטנציאל גדול, נתח שוק מכובד ולסיכום- שוק צרכני גדול שאין להתעלם ממנו.
חברת "שער למגזר" פועלת באופן מקיף במגזר הערבי. בין שאר הפעילויות מטפלת החברה בשיווק, מכירות, קד"מ ופרסום באופן ש"עוטף" את המוצר ומקדם אותו במגזר הערבי. לפניה ישירה אל ניר 052-6738487
ניר פלוטקין M.A. מנכ"ל "שער למגזר" - פעילות מקיפה במגזר הערבי. http:/www.lamigzar.com/