תיקי בד – שם המסחרי ירוק, אופנתי ומיוחד
לאחרונה, צצים תיקי בד כמעט בכל פינה כפטריות אחרי הגשם. כנראה שמתם לב שבימים אלה כמעט כל סופרמרקט מפיץ ממש בזול תיקי בד כתחליף לשקיות ניילון רגילות שבחנויות לא מעטות תקבלו את אותו המוצר שקניתם בתיקים מסוג זה ושעסקים שונים מעניקים תיקי בד ושקיות בד ללקוחותיהם – מתנה ש מקדמת את אותו העסק לאורך זמן יקר וממתגת אותו כדלהלן 'ירוק'.
איך גרם לתיקי הבד להיגלות?
תיקי הבד הגיעו לחיים שלנו בסערה בעשור האחרון, כמרכיב מהטרנד הירוק ששוטף אחר כולם. סרטים למשל 'אמת מטרידה', אסונות אקולוגיים בדמות דליפות נפט וחומרים רדיואקטיביים המשמידים חיי אדם ברדיוסים של מאות קילומטרים, וגם הכמויות הגדולות של זבל שמייצר האיש שהמקום לאגירתה מתעתד ופוחת, כל אלו מציתים בנו רצון להציל את הדבר שנשאר.
שקיות ניילון, בעיני רבים מהצרכנים, הן אפילו יותר מאויב האנושות. יכולה להספיק העובדה שכמה מאות טריליוני שקיות ניילון נזרקות מדי שנה בארצות חוץ, ושמשך התכלות של שקית ניילון אחת זה 500 שנים, כדי לעורר בתוכנו בהלה רבתי. לפיכך, אופן השימוש בתיקי בד ושקיות מחומרים מתכלים הנו ללא כל ספק דרך מצוינת לחסוך כסף אפילו במעט אחר הזיהום הנ"ל.
ניווכח שמאז נפח השקיות והתיקים הירוקים אינה יורדת אבל אמורה ומתפזרת לעוד מדינות על גבי פני הגלובוס. התופעה, ששורשיה בבתי עסק האופנה שהיו הראשונות אשר העניקו ללקוחותיהן את אותם הבגדים ארוזים בתיקי בד יחד עם לוגו החנות, עומדת וצוברת נפוצות שלא תתואר. אבל, אין זאת הגורם היחידה לפופולאריות של תיקי בד. תירוצים אחרות הן מיתוג ואופנתיות.
עסקים מגוונים יודעים היום את אותו החשיבות של תיקי בד כך גם לתכליות פרסום, שם המסחרי ומינוף העסק. תיקי בד מיוצרים שיש בהן לוגו החברה אלו פרסום לטווח ממושך בנושא פריט שרבים משתמשים שבו הרבה. יתרה מזאת, הם משדרים שהחברה היא שיש לה מודעות סביבתית, תכונה שמאד מוערכת בתקופה זו בשוק העסקי. ההוצאות הכספיות של ההדפסה הנן זולות למדי והגרפיקה עם המודרניזציה של היום מתקדמת, על ידי זה שאפשר לפתח מהר תיקי בד יפים עם לוגו העסק שרובם המכריע ירצו ליטול חזרה הביתה.
יחד עם שלל היתרונות שהם כבר מציעים, אין ספק שתיקי בד הינם היום אפשרות פרסום שיווק פרקטי, חסכוני ובעל שווי נוסף.
כתיבת תכנים ופיתוח מיניסייט