דף נחיתה נחוץ, למעשה, לכל עסק. הדף הזה "לוכד" את הלקוחות, ועיצוב נכון שלו יכול להניע את הגולש שהגיע אליו לבצע אחת ממספר פעולות: להוסיף את הדף למועדפים שלו, שזו פעולה שלא תורגש בעסק אבל מבחינת הגולש היא בהחלט חשובה. הפעולה השנייה האפשרית היא להצטרף לרשימת תפוצה, מה שהופך את הגולש ללקוח עם פוטנציאל גבוה לביצוע רכישה. הפעולה השלישית והמועדפת, כמובן, היא פעולת רכישה.
העלייה בתפוצה ובפופולריות של הרשתות החברתיות הפכה אותן לאמצעי מקובל ואפילו מועדף לשיווק. דף נחיתה בפייסבוק, אם כן, הוא הכרחי למי שמעוניין לשפר את השיווק שלו. בישראל אחוז המשתמשים ברשתות החברתיות גבוה מהמקובל במדינות רבות, כך שפייסבוק כמו גם רשתות חברתיות אחרות הן בהחלט פלטפורמה שיווקית שאין לזלזל בה.
גם הפצה של דפי נחיתה ברשתות החברתיות יכולה להיות יעילה יותר, בתנאי שדף הנחיתה עשוי כהלכה ומעביר מסר ברור ואיכותי בצורה מושכת, ממצה ואמינה. גם לעיצוב דפי נחיתה בפייסבוק יש חלק לא מבוטל בהצלחה שלו ובהגדלת יחס ההמרה שבין הגלישות לבין ביצוע הפעולה שדף הנחיתה מניע אליה. הפצה באמצעות שיתופים על ידי אנשים שבאמת התרשמו היא קלה ופשוטה, והופכת אל החברים שלהם ברשל ואת החברים של החברים שלהו לקהל יעד פוטנציאלי. זה מותר הרשתות החברתיות ופייסבור בראשן מהאינטרנט.
מה צריך לכלול דף נחיתה בפייסבוק?
דף נחיתה כאמור צריך בראש וראשונה להיות מעוצב בצורה מושכת. חברה או אדם המנוסים בדפי נחיתה מודעים לנושא, ולאחר התייעצות עם בעל העסק שהדף אמור לקדם יתאימו את העיצוב לנושא הדף. הדבר השני הוא תוכן הכתוב בצורה תמציתית, איכותית ומשכנעת. הסטטיסטיקה מוכיחה שלגולש הממוצע נדרשות 8 שניות בלבד על מנת להחליט אם הוא נשאר בדף הנחיתה ומבצע פעולה או שאיננו עושה כן. החלטה שלילית עשויה לגרום לו שלא לשוב עוד לאתר. החלטה חיובית הופכת אותו ללקוח בפוטנציה.
חובתו של דף נחיתה בפייסבוק היא להסביר את המטרות של המוצר שהוא מקדם בצורה ברורה ומשכנעת. גולש שלא יבין בדיוק במה מדובר לא ימשיך הלאה. לפיכך תוכו צריך להיות כברו: מה שמילות החיפוש שבגללן הגיע הגולש לדף הנחיתה מבטיחות, זה אכן מה שצריך להיות בו. לא פחות, לא יותר.
www.easyland.co.il מיתוג באינטרנט