החידוש האחרון של גוגל,
דמיינו מצב ובו אתם מחפשים חנות בקניון ולא מוצאים אותה, למרות שאתם יודעים בוודאות שהיא קיימת שם. אתם לא מוצאים אותה מאחר והיא נמצאת בתוך מחסן שנמצא בחניון התחתון. זה בדיוק המצב של אתר שאינו מטופל ולא מתוחזק בצורה נכונה ויעילה. חברים יקרים אין כאן מעשיי קוסמות, אם אתם לא נמצאים קרוב לתוצאות החיפוש הראשונים בגוגל, אתם פשוט לא שם ולא קיימים. סביר מאוד להניח כי אתם מפסידים לקוחות פוטנציאליים לטובת המתחרים שלכם. זה אומר שלא רואים אותך – לא מגיעים אליך. המלאכה רבה ויחד עם זאת חייבת להתבצע בצורה מקצועית כדי להשיג תוצאות ורלוואנטיות. שיווק במדיה חברתית גם זו דרך ואמצעי להכנס ולחדור למודעות של האנשים, אך זהו נושא למאמר אחר. גוגל משנה ומעדכנת כל הזמן את אלגוריתם החיפוש, כיום הכל הופך ועובר לכיוון של תוצאות רלוואנטיות ועדכניות, יתרה מכך – בעת חיפוש נושא או תחום שחוזר על עצמו, תקבלו את האתרים שביקרתם בהם. על פי הפרסומים של גוגל האלגוריתם שלהם ידע לספק לכם את התוצאות העדכניות ביותר והרלוואנטיות ביותר עבורכם. לדוגמא: אם תחפשו בגוגל " שביתת הרופאים" תקבלו, בתוצאות החיפוש את כל החדשות על פי עדכניות שלהן. כמו כן אם תחפשו "מתכון למרק פטריות" תקבלו לאו דווקא את המתכון העדכני ביותר, אלא את המתכון הפופולארי ביותר, זה שזכה ליותר תגובות ופרגונים, עכשיו אתם שואלים למה, במקרה כזה סדר תוצאות החיפוש יהיו לפי עדכניות, לאומת חלק שיהיה לפי פופולאריות - אזי הסיבה היא שגוגל יוצאים מתוך נקודת הנחה שאתם מעוניינים לקבל את התוצאות העדכניות בתחום החדשותי, לאומת פופולאריות בתחומים אחרים. כל הנושא התחיל ברשתות החברתיות, שם הכל קורה מהר והכל מתפרסם מהר, שם עדכניות היא ברירת המחדל. אם אתם שואלים, איך עושים את זה - התהליך אינו פשוט וצורך עבודה שותפת באתר. אתם כבעלי האתר או אם תחליטו לפנות לחברת ניהול אתרים צריכים לשים לכם למטרה שיווק נכון ומאסיבי, אתם צריכים לגרום לאנשים להפוך את האתר שלכם לפופולארי, לדבר עליו ברשתות חברתיות (גוגל עוקבים אחריהם), אתם חייבים לשמור על עדכניות ורלוואנטיות לתחום בו אתם עוסקים, אתם חייבים לספק למשתמשים מידע עדכני ובעל ערך מוסף.לספק טיפים, לגרום לאנשים לדבר ולהמליץ עליכם כי אתם הטובים ביותר, אתם אלה שסיפקתם את המידע הטוב והעדכני ביותר.כיום בעידן המדיה החברתית המידע זורם במהירות והחשיפה היא ענקית, לכן שיווק במדיה חברתית הינו חלק בלתי נפרד מפרסום העסק שלכם חשיפתו וקידומו בתוצאות החיפוש של גוגל. דבר שיביא את הלקוחות הפוטנציאליים אל פתח האתר שלכם.
במאמר הבא נביא לכם את היעילות שבשיווק באמצעות המדיה החברתית.
מקווה שסייעתי לכם.
להתראות במאמר הבא.
אבי עזרא.
latask.com